XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik me zomerjas(maat: L) niet meer paste :D Nu een XL jasje gekocht.:)

werken pas op je 20e ?
slechte instelling jongen :P

neej niet echt. misgien word het binnekort minder want ik ga de 7e erges voor het eerst werken, kijken of het wat is ;)
:trollface:

On topic: Ik kan de 7e beginnen met werken :d

fuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaark

Lieve Russian Bear,

Marcel zegt het al: De meesten weten helemaal niks.
Die zitten ook niet de hele dag op Dutchbodybuilding.com.
Nu ik je post lees.. Sinds wanneer train jij eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Ot: Ik ben naar een wijvenfilm in de bios geweest en ik vond het leuk.

Lieve Russian Bear,

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Gooische vrouwen?:o

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

wij weten niks son, wij kunnen alleen maar aannemen dat je daar geweest bent.

+1

Lieve Russian Bear,

ik train sinds begin maart 2010, als je het niet geloofd nodig ik jou en marcel en bob/paris uit om een keertje samen te trainen in mijn nieuwe gym in helmond, dat ik daar een abbo heb moet tog genoeg zeggen.

tog niet die nieuwe justin bieber film:eek:

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

edit: ik lees nu dat het black swan is ;)

Black swan. Erg mooi, ging over een psychisch doorgedraaide ballerina.

ik heb die film met 4 andere vrienden gekeken op iemand zn kamer... was apestoned en we keken de film alleen voor de coïtus scenes. achteraf was het een behoorlijke wtf film. maar wel erg goed :)

ik train sinds begin maart 2010, als je het niet geloofd nodig ik jou en marcel en bob/paris uit om een keertje samen te trainen in mijn nieuwe gym in helmond, dat ik daar een abbo heb moet tog genoeg zeggen.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Ik zou best een keer met je willen trainen alleen heb ik geen auto en Helmond lijkt mij nogal ver ;)
Als jij een keer naar Waalwijk komt als ik weer full in action bent vind ik het best!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

ik heb die film met 4 andere vrienden gekeken op iemand zn kamer... was apestoned en we keken de film alleen voor de coïtus scenes. achteraf was het een behoorlijke wtf film. maar wel erg goed :)
Ja ik vond die scene dat ze aan het masturberen en toen haar moeder opeens zag wel leuk. Ik lachte in mezelf en zei zachtjes ''Me gusta'' haha:D

Ik wil best eens een keer komen trainen hoor;)

zeg maar wanneer, ik ben van plan op maandagen woensdagen en vrijdagen te trainen,

op maan en woensdagen word het waarschijnlijk in de vroege middag, of heel laat

Ik zou best een keer met je willen trainen alleen heb ik geen auto en Helmond lijkt mij nogal ver ;)
Als jij een keer naar Waalwijk komt als ik weer full in action bent vind ik het best!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Ja ik vond die scene dat ze aan het masturberen en toen haar moeder opeens zag wel leuk. Ik lachte in mezelf en zei zachtjes ''Me gusta'' haha:D

die scene was echt epic :roflol:

ot:

zeg maar wanneer, ik ben van plan op maandagen woensdagen en vrijdagen te trainen,

op maan en woensdagen word het waarschijnlijk in de vroege middag, of heel laat

ik kan sowieso alleen smiddags dan, aangezien ik ook nog terug wil met de trein:o

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Ik moet verder dan jou en ik ga ook met de trein dan:)

ach jah, jullie hebben allebij mijn email, ik hoor het wel als jullie het willen, nu weer on topic

wouw het niet met jullie delen maar om on topic te blijven: heb een naked chick gezien in de sauna

Terug
Naar boven