Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zeg maar wanneer, ik ben van plan op maandagen woensdagen en vrijdagen te trainen,

op maan en woensdagen word het waarschijnlijk in de vroege middag, of heel laat

Ik kan wel binnekort maar ik ben nu een beetje uitvorm xD. afgelopen week 4kg kwijtgeraakt door ziek zijn en al 1 maand niet srs meer getraind:mad:

Ik zou best een keer met je willen trainen alleen heb ik geen auto en Helmond lijkt mij nogal ver ;)
Als jij een keer naar Waalwijk komt als ik weer full in action bent vind ik het best!

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Ja ik vond die scene dat ze aan het masturberen en toen haar moeder opeens zag wel leuk. Ik lachte in mezelf en zei zachtjes ''Me gusta'' haha:D

Mila Kunis (L)

GTFO peanut, die had ik een maand geleden gedownload, de eerste 10 min. gekeken en toen maar wat anders gaan doen.Damn wat een schijtfilm.Tjik vond m natuurlijk wel tof.:rolleyes:
Ja de eerste 10 minuten waren ook geen k*t aan.
Na een half uur wordt het wel echt cool, vage shit enzo.
Zeg maar wanneer peanut, dan gaan we met zijn 3en. Als jij herstelt bent dan ben ik ook weer in vorm:D
Hehe zien we wel even :D Eerst even op gang komen!!
Kijk hier spreekt een echte man.
Zegt mijn lievelings-ecto'tje :D

dagkaartje kost daar 7,50 btw..of jullie moeten er niet vies van zijn om te doen alsof jullie daar willen gaan sporten, dan is de 1e keer gratis

dagkaartje kost daar 7,50 btw..of jullie moeten er niet vies van zijn om te doen alsof jullie daar willen gaan sporten, dan is de 1e keer gratis

Ik doe niet moeilijk om 7,50 maar ik laat je nog wel weten wanneer ik weer op me oude niveau ben, ik voel me nu echt zwak.(ben ook nogsteeds ziek thuis)

Is goed hoor, waarvan herstel je precies? had wel iets gehoord van je protese ofzo?
Operatie prothese been inderdaad. fibula drukte heel hard tegen de huid als ik dan steunde op mijn been wat dan voor een drukplek zorgde.. Voelt echt alsof dat bot door je huid heen gaat prikken dus erg prettig was dat niet.
Ben een maand geleden geopereerd en ga overmorgen proberen te trainen.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label 'Stranger:'. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
Stranger: Want to see my d*ck?

You: yes
Stranger: m.f?
You: want to see my d*ck ?
Stranger: m.f?
You: you got large d*ck ?
You: I am from china
You: we have small d*ck
Stranger: male or female?
You: you american big d*ck ?
Stranger: male or female
Stranger: ?
You: shemale
Stranger: do you have msn?
You: me so horny
Stranger: i m horny
Stranger: do you have msn?
You: yes yes
You: gimme your msn
Stranger: please give msn
Stranger: bargiran_65@hotmail.com
Stranger: add
Stranger: Add me
Stranger: ?
You: oke
You: i will ad you
You: nice
Stranger: please give msn
You: b got your hotmail

:roflol::roflol:

Operatie prothese been inderdaad. fibula drukte heel hard tegen de huid als ik dan steunde op mijn been wat dan voor een drukplek zorgde.. Voelt echt alsof dat bot door je huid heen gaat prikken dus erg prettig was dat niet.
Ben een maand geleden geopereerd en ga overmorgen proberen te trainen.

Klinkt niet fijn nee:(. Succes dan maar weer!

ecto meeting @ russian bears place :trollface:

Terug
Naar boven