MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #110.941
mooie PL wedstrijd in de -83kg giteravond/vannacht.

goed commentaar ook van johnie candito.

ook mooi dat @lloydatoni even uit de kast kwam in de chat.

• #110.948
Gezondheid gaat voor alles. Wil je wel weer gaan beginnen of heb je het "licht" gezien?

Ik blijf ervan overtuigd dat anabolengebruik niet per definitie ongezond is, dat je natuurlijke hormoonhuishouding er op den duur onder lijdt is een consequentie en een offer dat je moet willen brengen.
Om je vraag te beantwoorden: Ik ga zeker weer beginnen ik weet alleen nog niet wanneer. :)

• #110.953
Na een half uur bergopwaarts te fietsen met bloed, zweet, tranen en tren conditie en vervolgens een half uur bergafwaarts met een Dolce Gusto koffiezetapparaat kan ik nu eindelijk dagelijks genieten van een overheerlijke lungo intenso, latte macchiato caramel, een chococino of een lekker verfrissende ijsthee/koffie. Moest er even mee wachten tot ik werk had gevonden en m'n eerste uitbetaling binnen kreeg:o

• #110.954
Nespresso masterrace.

• #110.956
Na een half uur bergopwaarts te fietsen met bloed, zweet, tranen en tren conditie en vervolgens een half uur bergafwaarts met een Dolce Gusto koffiezetapparaat kan ik nu eindelijk dagelijks genieten van een overheerlijke lungo intenso, latte macchiato caramel, een chococino of een lekker verfrissende ijsthee/koffie. Moest er even mee wachten tot ik werk had gevonden en m'n eerste uitbetaling binnen kreeg:o
jamaar wie was bonenapparaat? lekker bakkie pleur voor weinig.

• #110.957
jamaar wie was bonenapparaat? lekker bakkie pleur voor weinig.
Voor een goede bonenapparaat ben je anders nog aardig wat voor kwijt. Hoef in ieder geval niet zo'n goedkoop ding met een bakje waar je lang op moet wachten tot het gevuld is en je gelijk een liter koffie hebt waarvan je 1 glas drinkt en de rest laat staan.

• #110.958
Voor een goede bonenapparaat ben je anders nog aardig wat voor kwijt. Hoef in ieder geval niet zo'n goedkoop ding met een bakje waar je lang op moet wachten tot het gevuld is en je gelijk een liter koffie hebt waarvan je 1 glas drinkt en de rest laat staan.
voor 300 euro heb je een prima apparaat, het betaald zichzelf sowieso terug op de lange termijn.

Terug
Naar boven