Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #110.961
voor 300 euro heb je een prima apparaat, het betaald zichzelf sowieso terug op de lange termijn.
Waar ik me aan stoor is dat er bepaalde delen van zo'n bonenapparaat zijn waar je nauwelijks bij kunt, maar zich wel een klein beetje shit vormt wat je dan bijna niet schoon krijgt. Ligt misschien aan degene die ik heb (Jura Micro 1+).

• Like
Waarderingen: C0R3
  • #110.962
voor 300 euro heb je een prima apparaat, het betaald zichzelf sowieso terug op de lange termijn.
Meer een aankoop voor later, hou het nu nog even simpel als student:p. Anders moet ik toch nog wel een maand of 2-3 langer wachten om in 1x zo'n grote aankoop te doen, heb nog veel dingen die ik moet kopen en een hogere prioriteit hebben.

een bakkie pleur in combinatie met een snelle jelle
Lidl crew checking in, een bakkie pleur in combinatie met een vlugge japie.

• #110.963
Waar ik me aan stoor is dat er bepaalde delen van zo'n bonenapparaat zijn waar je nauwelijks bij kunt, maar zich wel een klein beetje shit vormt wat je dan bijna niet schoon krijgt. Ligt misschien aan degene die ik heb (Jura Micro 1+).
ja klopt, heb je wel gelijk in, Jura sowieso altijd plus 1.
maar bonenkoffie > rest
Meer een aankoop voor later, hou het nu nog even simpel als student:p. Anders moet ik toch nog wel een maand of 2-3 langer wachten om in 1x zo'n grote aankoop te doen, heb nog veel dingen die ik moet kopen en een hogere prioriteit hebben.

Lidl crew checking in, een bakkie pleur in combinatie met een vlugge japie.
ik ben ook maar een simpele student. heb wel bonenapparaat, max lenen crew

• #110.968
  • #110.972
Hoe dan? Wij betalen 5-6 euro voor 250g bonen.

Als je een machine hebt met molen ga je vaak toch ook betere koffie drinken.
bonen van de hema zijn extreem goed voor de prijs, 7 euro per kilo, probeer het een keer. Vergelijkbaar met Lavazza etc á 17euro per kilo

• #110.974
Sollicitatie van 2 minuten aangenomen en volgende week beginnen

• #110.979

Terug
Naar boven