AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Gast, wat doe je jezelf aan man :treuren: Dat is toch pure zelfdestructie

Ik had gewoon een hardlooptraining op de planning staan vandaag, geen zin om te skippen
 
Vanwege een ingescheurde pees in mn rechter arm (aanhechting bicep op de onderarm aan de binnenkant) ben ik ook weer begonnen met zowel hardlopen als fietsen. Ze zeggen dat hardlopen verslavend is. Nou ik kan je vertellen: I can quit this shit any time I want.

grmbl.
 
Ik zit met dit prachtige weer thuis te werken aan werk wat ik echt leuk vind en wat gewoon 100% strookt met hoe ik in elkaar zit. Dubbele tuindeuren wagenwijd open naar mn behoorlijk geweldige tuin, ventilatortorentje die een beetje extra briesje mijn kant op stuurt, vers-gemalen-bonen koffie en niet om 0500 op hoeven.

Life just works sometimes.
 
Ik zit met dit prachtige weer thuis te werken aan werk wat ik echt leuk vind en wat gewoon 100% strookt met hoe ik in elkaar zit. Dubbele tuindeuren wagenwijd open naar mn behoorlijk geweldige tuin, ventilatortorentje die een beetje extra briesje mijn kant op stuurt, vers-gemalen-bonen koffie en niet om 0500 op hoeven.

Life just works sometimes.

Lekker heur! Hier is het gewoon wederom de airco op kantoor.. en bijna weekend :D
 
Upgrade van win8 naar win10, doen of niet doen? Heb nog 9 dagen en dan verloopt mijn gratis upgrade. Hij zegt dat-ie compatible is enzo.
Ik had de upgrade al eens gedaan, toen win10 net uit was, vervolgens een week later een complete factory reset gedaan omdat alles zo teringsloom werd. Echter merk ik in de voorbije weken een opvallende terugval qua snelheid van mijn laptop, misschien is dit bewust om de overstap aan te moedigen?

Lang verhaal kort: is het nu wel veilig om de upgrade te doen?

Ja, als je deze PC/Laptop met OEM code al een keer geupgrade hebt naar Windows 10 kan je hem na 29 juli ook nog upgraden omdat de code al is omgezet naar 10. Je kan dus ook een clean install doen met Windows 10.
 
Ik zit met dit prachtige weer thuis te werken aan werk wat ik echt leuk vind en wat gewoon 100% strookt met hoe ik in elkaar zit. Dubbele tuindeuren wagenwijd open naar mn behoorlijk geweldige tuin, ventilatortorentje die een beetje extra briesje mijn kant op stuurt, vers-gemalen-bonen koffie en niet om 0500 op hoeven.

Life just works sometimes.

Thuis werken goat
 
Handig systeem heeft UPS met track en trace codes. Ik kreeg m'n pakketje vanmorgen en begin van de middag een envelop met de track en trace, wat:o
 
Ik zit met dit prachtige weer thuis te werken aan werk wat ik echt leuk vind en wat gewoon 100% strookt met hoe ik in elkaar zit. Dubbele tuindeuren wagenwijd open naar mn behoorlijk geweldige tuin, ventilatortorentje die een beetje extra briesje mijn kant op stuurt, vers-gemalen-bonen koffie en niet om 0500 op hoeven.

Life just works sometimes.

the dream
 
Op dit moment is het mijn taak om mn opdrachtgever te vertellen hoe kut het allemaal wel niet geregeld is in de organisatie. Mijn 'van nature zonnige dispositie' (heh!) maakt dit een eitje hahaha
 
Loooooool m'n bestelling is 2x gegaan lmao, free 400,- aan aas. Helaas wel bij mn ouders gekomen die het hebben geopend, maar w/e. Adres was ook gewoon verkeerd, dus zei dat ik het ook niet van mij was. Had gemailed dat adres fout was, is dus blijkbaar 2 x gegaan.

Gelukkig heb ik een held van een zusje, die gaat nu doen alsof ze het gaat retourneren en dan kan ik het vanavond ophalen. Die test, mast en nolva kan ik goed gebruiken:D
 
Loooooool m'n bestelling is 2x gegaan lmao, free 400,- aan aas. Helaas wel bij mn ouders gekomen die het hebben geopend, maar w/e. Adres was ook gewoon verkeerd, dus zei dat ik het ook niet van mij was. Had gemailed dat adres fout was, is dus blijkbaar 2 x gegaan.

Gelukkig heb ik een held van een zusje, die gaat nu doen alsof ze het gaat retourneren en dan kan ik het vanavond ophalen. Die test, mast en nolva kan ik goed gebruiken:D
Hoeveel vials wel niet? Overigens zou ik merknaam even weghalen voordat de boze piraat er is.
 
Hoeveel vials wel niet? Overigens zou ik merknaam even weghalen voordat de boze piraat er is.
Oh het was de andere bestelling, maar alsnog +-200,- :o

2x tren 1x mast en nolva. Moest sws nog wat mast en nolva hebben dus dat scheelt.

Maar wel gg rip, zei dat ik deze maand niet vaak langs zou komen omdat ik niet gratis kan reizen. Ineens is dat pakketje zo weg en was ik toevallig weer even thuis, m'n ouders ontwijkende:o:o
 
Is je gym totaal ondertussen de 400 gepasseerd met al die druks?
 
Is je gym totaal ondertussen de 400 gepasseerd met al die druks?
Mijn totaal stelt niks meer voor:o, ben tientallen kilos gezakt en train gewoon rustig met gewichten die ik redelijk gemakkelijk kan verplaatsen. Niet meer full retard elke dag meer op gooien of 1rep maxen. Mindmossel connectie enzo
 
Terug van vakantie, 2 dagen bijna 3, met een zwangere buik gelopen, gisteravond eindelijk die rotzooi kwijt kunnen raken, ik voel mij herboren.
Vakantie en eten valt nooit helemaal goed, gek genoeg.
 
Back
Naar boven