XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: :roflol:





    vraag me wel af of het echt is of een prank
     
    Laatst bewerkt:
    Wtf...THANKS! Ik heb ook een airfryer en dit soort tips daar heb ik wat aan!
    Zo'n airfryer is de beste aankoop die ik heb gedaan:o, binnen 1 meter van m'n stoel kan ik eten koken, grillen, bakken, braden, frituren en noem maar op. Nu hoef ik ook niet die shit keuken in het huis te gebruiken, mijn kamer houd ik wel schoon, maar na enkele keren de rotzooi van anderen op te ruimen was ik er wel klaar mee.

    Wat ook echt geweldig is, en heel simpel, is wat bladerdeeg met turkse kaas/peterselie, maar dat is meer bulkvoer:(

    Je doet op de helft van het bladerdeeg een mix van geprakte turkse kaas en peterselie, vouwt hem dicht(niet diagonaal), dan druk je de zijkanten goed dicht met een vork, smeert er was eigeel op en dan in de oven/airfryer tot het goudbruin is. Zo simpel en toch wel 1 van de lekkerste dingen vind ik, helaas heb ik niet zoveel ruimte voor vet in m'n cut:(. Ook lekker met sosis(turkse knakworst), gewoon in bladerdeeg rollen, smeren met eigeel en er achteraan gooien.
     
    Zo'n airfryer is de beste aankoop die ik heb gedaan:o, binnen 1 meter van m'n stoel kan ik eten koken, grillen, bakken, braden, frituren en noem maar op. Nu hoef ik ook niet die shit keuken in het huis te gebruiken, mijn kamer houd ik wel schoon, maar na enkele keren de rotzooi van anderen op te ruimen was ik er wel klaar mee.

    Wat ook echt geweldig is, en heel simpel, is wat bladerdeeg met turkse kaas/peterselie, maar dat is meer bulkvoer:(

    Je doet op de helft van het bladerdeeg een mix van geprakte turkse kaas en peterselie, vouwt hem dicht(niet diagonaal), dan druk je de zijkanten goed dicht met een vork, smeert er was eigeel op en dan in de oven/airfryer tot het goudbruin is. Zo simpel en toch wel 1 van de lekkerste dingen vind ik, helaas heb ik niet zoveel ruimte voor vet in m'n cut:(. Ook lekker met sosis(turkse knakworst), gewoon in bladerdeeg rollen, smeren met eigeel en er achteraan gooien.
    Bro held. Doe nog meer recepten. Heb zo'n ding ook maar gebruik niet veel. Wel eens gemarineerde kip in gemaakt en was zwaar lekker.
    Verder wel vlees in gemaakt. Krieltjes geprobeerd maar was aardig mislukt en wil nog eens ovenfriet proberen maar weet niet precies hoelang/temp.
     
    Is bladerdeeg calorie-voor-calorie niet een van de slechtste dingen om te eten? Heb wel eens begrepen dat het weinig scheelt tussen bladerdeeg en gerafineerde suiker. Wel heulll lekker inderdaad :D
     
    ijsje gehaald om de hoek
    emoji4.png
     
    Bro held. Doe nog meer recepten. Heb zo'n ding ook maar gebruik niet veel. Wel eens gemarineerde kip in gemaakt en was zwaar lekker.
    Verder wel vlees in gemaakt. Krieltjes geprobeerd maar was aardig mislukt en wil nog eens ovenfriet proberen maar weet niet precies hoelang/temp.
    Frietjes zullen nooit zo geweldig zijn in de airfryer tho, halverwege schudden maakt het wel veel beter. Snacks vind ik anders niet verkeerd, ook bitterballen vind ik nog erg goed smaken waar anders best veel over geklaagd wordt.

    Sigara borek, ook weer erg simpel en kun je zo met de rest meemaken:o. Gezien je dan al turkse kaas en evt peterselie moet halen bij de turk, kun je gelijk een pak vierkante filodeeg/yufka ernaast halen. Het is vrijwel hetzelfde, geprakte turkse kaas gemixt met peterselie rol je op in een stuk filodeeg. Bij het brede gedeelte een laagje kaas/peterselie, hoeken naar binnen en oprollen. Alleen is dat voor in een pan met olie, in de airfryer zal het te droog worden gezien het ook geen verse filodeeg is.

    Ofc wist mijn moeder er al raad mee, wou het vandaag of morgen proberen dus heb het zelf nog niet uitgeprobeerd. Maar je doet een ei, half glas melk, half glas of minder olie, een half pakje bakpoeder en dat ga je dan mixen. Hiermee besmeer je de filodeeg, doe je de kaas etc er in en rol je hem dicht, vervolgens smeer je het ook aan de buitenkant en doet het zo in de airfryer of oven tot het goudbruin is. Dit zou het net zo lekker krokant moeten maken, en toch nog veel beter dan in een pan met olie.

    Je gebruikt overigens ook niet zo heel veel van dat mixje, als turken wat maken is het gelijk in tientallen voor het hele gezin/familie, voor 1-2 personen heb je echt niet zo'n hele mix nodig:o

    En gezien het allemaal zo makkelijk en goedkoop is gaat mijn voorkeur nu daaraan i.p.v. veel te duur eten bestellen.

    Is bladerdeeg calorie-voor-calorie niet een van de slechtste dingen om te eten? Heb wel eens begrepen dat het weinig scheelt tussen bladerdeeg en gerafineerde suiker. Wel heulll lekker inderdaad :D
    Bladerdeeg bevat geen suiker, wel veel vet(roomboter):p. En roomboter is op zich zo verkeerd nog niet, alleen pakt vet zo veel kcal, elk gram vet kan ik 2 gram carbs:(. Ik eet toch liever meer volume in de cut.
     
    Is bladerdeeg calorie-voor-calorie niet een van de slechtste dingen om te eten? Heb wel eens begrepen dat het weinig scheelt tussen bladerdeeg en gerafineerde suiker. Wel heulll lekker inderdaad :D
    ik heb wel eens gelezen dat er eenhoorns bestaan en dat de aarde 6000 jaar oud is
     
    Ik zag jou staan tussen mijn notificaties, en had toch een anti airfryer pro frituurvet post verwacht.

    haha, nu je het zegt snap ik eigenlijk ook niet waarom ik dat niet gedaan heb.
     
    Leuke chick in de gym ontmoet die als enigste buiten ik (front) squat (op diepte) en verstand heeft van de game.

    inb4 brb ze zit ook op DBB
     
    Wauw cholesterol free cooking!!

    Voor die eckte eckte gainz



    dat dit vroeger een ding was xD mss beetje als nu die low sugar hype
     
    Back
    Naar boven