Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Big tasty chicken en mcflurry cornetto hnggggg
     
    Het moment dat je beseft dat oktober 2008 al bijna 8 jaar geleden is... Wat een feest op dutch bodybuilding!
     
    ik kom dit jaar nog in de 20k-club na mijn halve marathon (;
     
    Is er ook een soort van accolade als niet een van je 10k Posts inhoudelijk iets voostelde?
     
    bijna 2K en de enige gym waar ik naartoe ga is de pokegym :dunno:
    grapje zelfs dat doe ik niet
     
    Voor het eerst sinds misschien 5 jaar heb ik de Harry Potter serie weer gekeken. Nu ook gewoon in het Engels i.p.v. shitty Nederlandse voice-overs. Godver wat een goede films zijn het eigenlijk, en het grappige is dat ik nu zoveel meer en ook andere dingen kan waarderen dan voorheen. Snape als character is gewoon geniaal, mijn favoriet, terwijl ik hem vroeger irritant en lame vond bv.
     
    Voor het eerst sinds misschien 5 jaar heb ik de Harry Potter serie weer gekeken. Nu ook gewoon in het Engels i.p.v. shitty Nederlandse voice-overs. Godver wat een goede films zijn het eigenlijk, en het grappige is dat ik nu zoveel meer en ook andere dingen kan waarderen dan voorheen. Snape als character is gewoon geniaal, mijn favoriet, terwijl ik hem vroeger irritant en lame vond bv.
    Wie de neuk kijkt het ook in het Nederlands lawd
     
    De 20k-club heeft een sensationele verrassing in petto voor nieuwe leden.
    SUPER! Ik ben zo benieuwdschierig, ik ga er gelijk werk van maken. Wil deze maand nog bij die club horen :heart:
     
    Back
    Naar boven