Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #111.673
  • #111.676
hard gaan
groot worden
jacked sterven

• #111.678
Van de week iemand in de gym die zei dat ik er al als een chaos uitzag:roflol: Maar in een good way, hard werken na vijf minuten al tomaat :D

Vandaag iemand die vroeg of wat ik aan het doen was(hiptrust,) goed voor de onderrug was. Het zag er monsterachtig uit.
Ik hoop dat hij het over de oefening had :)

• #111.679
Van de week iemand in de gym die zei dat ik er al als een chaos uitzag:roflol: Maar in een good way, hard werken na vijf minuten al tomaat :D

Vandaag iemand die vroeg of wat ik aan het doen was(hiptrust,) goed voor de onderrug was. Het zag er monsterachtig uit.
Goed verhaal

• #111.680

Ik voelde me vandaag heel zeker over mezelf zonder reden, en ik kan redelijk goed lopen in mijn nieuwe, hooghakkige schoenen, en ik dronk koffie met een schát van een jongen, en ik moest op hakken staan in een volle bus en viel niet om, en drummen ging goed, en mijn beste vriend komt morgen even langs uit Noorwegen, en ik heb dinsdag een date met 's werelds geweldigste jongen. WIN.

Terug
Naar boven