Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #111.781
Mijn dag is goed omdat ik erg van m'n cheaten heb genoten.
Chocolade cruesli, speculoos en koffieboontjes zijn namelijk gewoon vegan:rolleyes:

Mijn dag is goed omdat ik erg van m'n eten heb genoten.
Bacon, lamsfilet en spareribbekes, ben namelijk gewoon carnivoor :rolleyes:

• #111.782
Klant: waar kan ik de diepvriesmaaltijden vinden
Jacked: in de diepvries
Klant: oké bedankt
cabeza_de_pin.jpg

• #111.783
Mijn dag is goed omdat ik erg van m'n cheaten heb genoten.
Chocolade cruesli, speculoos en koffieboontjes zijn namelijk gewoon vegan:rolleyes:
Chocolade?!?!?!!1
Dat bevat melk en zit boordevol conserveringsmiddelen en e-nummertjes des hels! Gauw je mond gaan spoelen met zeep. Fucking barbaar.

• #111.784
Lwkkerr high carbe hertog en wat tripels gaat lekker fietsen worden morgen

• #111.785
Chocolade?!?!?!!1
Dat bevat melk en zit boordevol conserveringsmiddelen en e-nummertjes des hels! Gauw je mond gaan spoelen met zeep. Fucking barbaar.

Ik weet met jou gewoon niet of je nu aan het trollen bent of niet maar if not:
Pure chocolade bestaat uit cacao en suiker lol.

• #111.786
Doh natuurlijk trollen

• #111.787
  • #111.789
  • #111.790
Srs: als @sweetdreamss een man van 100kg op 8% was dan zaten we allemaal in onze broek te schijten van angst omdat ze niet met zich laat sollen en standaard onbevreesd terug lult. Goed bezig hoor, die weerbaarheid gaat je veel verder brengen dan alle kut rubberentegel en safe space-trutjes van tegenwoordig bij elkaar zullen komen.
@meaantje

• #111.791
Ik weet met jou gewoon niet of je nu aan het trollen bent of niet maar if not:
Pure chocolade bestaat uit cacao en suiker lol.
Dat hangt nogal af van het bereidingsproces. Ik denk dat pure chocolade in principe geen melk bevat, maar de "pure" chocolade die ik eet bevat ook gewoon melk.

• #111.793
er bestaat ook chocolade met amandel melk :o :o

tegenwoordig is bijna overal wel vega variant voor

• #111.794
Laatst bewerkt:
  • #111.796
Dat hangt nogal af van het bereidingsproces. Ik denk dat pure chocolade in principe geen melk bevat, maar de "pure" chocolade die ik eet bevat ook gewoon melk.

True maar gelukkig ken ik alle vegan chocolade merken uit m'n hoofd(:: ah is niet vegan, Tony Chocolonely weer wel:thumb:

Jij klinkt al als junkie dus nee jij mag nie hebbu

er bestaat ook chocolade met amandel melk :o :o

tegenwoordig is bijna overal wel vega variant voor

Oh die ken ik nog niet eens, Rijstmelk chocola en vegan witte chocola (aka het leven:bow2:) neem ik wel af en toe. Maar ik vind puur ook perf:yes:

• #111.797
Vandaag een keer voor 9 uur mijn nest uit en ik voel me nog uitgeslapen ook. Dat studentenritme er uit werken blijkt stukken moeilijker dan ik dacht, maar het gaat elke dag beter :)

Hoe gaat het nu? Studentenritme er al uit gewerkt?

• #111.800
25% korting op nakd bars uit de Ah allerhande folder!!!1
hmmm lekker glutenvrij en vegan @sweetdreamss ;)

Terug
Naar boven