XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

eigenlijk hoor/zie ik veel vaker mensen klagen dat vegetariers of veganisten zogenaamd iedereen proberen te overtuigen van de superioriteit van hun dieet oid dan dat ik zoiets ook echt zie

sterker nog dat is me niet eens overkomen toen ik in fucking wageningen woonde en dat is echt de hippy hoofdstad van nederland pretty much :roflol:
 
eigenlijk hoor/zie ik veel vaker mensen klagen dat vegetariers of veganisten zogenaamd iedereen proberen te overtuigen van de superioriteit van hun dieet oid dan dat ik zoiets ook echt zie

sterker nog dat is me niet eens overkomen toen ik in fucking wageningen woonde en dat is echt de hippy hoofdstad van nederland pretty much :roflol:


Tis meer wat muricaans net als feminisme, crossfit, christendom en andere geestelijke aandoeningen
 
http://www.zapp.nl/de-bzt-show/gemist
Allemaal kinderen die niet bijdragen aan de daling van het bevolkingsaantal ...

Soort van pseudo teamlead functie gekregen over 4 man als try-out om daarna misschien voor echt tl te zijn voor 20 man.
 
Als ik Gold's Gym in Delray Beach overgenomen heb, bel ik jullie wel om samen mee te trainen met de Delray Misfits :)
 
Laat weten hoe het gaat, ik wil hem ook kopen.

No Man's Sky wou gisteravond niet eens opstarten maar na het updaten van mijn grafische drivers en patches van hun kant draait het nu prima.
Ziet er zeer goed uit. Zojuist mijn ruimteschipje gerepareerd en opgestegen, eerste ruimtestation aangedaan en geland op mijn tweede planeet.
Valt verder nog weinig zinnigs over te zeggen want vind de gameplay nog verwarrend brb over 20 uur.
Mijn hoop is vooral dat ik alles kan upgraden zodat de nadruk niet te sterk op dat minen ligt maar ik op mijn gemakje kan verkennen, planeet hoppen en aliens voeren om ze vrolijk te maken.
 
Net telefoon gehad, de kosten aan de auto zijn groter dan de waarde van de auto, nu ook maar weer opzoek naar een nieuwe auto dus
 
Net telefoon gehad, de kosten aan de auto zijn groter dan de waarde van de auto, nu ook maar weer opzoek naar een nieuwe auto dus

klote man, al enig idee wat voor nieuwe auto je wil hebben>?

als je een franse auto wil kopen ga je op mijn genegeerde leden lijst
 
klote man, al enig idee wat voor nieuwe auto je wil hebben>?

Oeps, verkeerde topic maar een nieuwe auto uitzoeken is ook wel altijd leuk :D Geen idee, ik denk gewoon terug Volkswagen
 
Zeer indrukwekkend dit. Deze man heeft al zoveel meegemaakt en dat hij ons een kijkje binnen zijn ziel gunt is ongelooflijk.
'Soldaat beantwoordt de vraag der vragen'

 
Back
Naar boven