Paris
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 455
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
Mm hoe voelt dat nu Paris? Wetend dat ik me aan het aftrekken ben met jou in mijn achterhoofd.
à la Peanuthead: mmmmmmmm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mm hoe voelt dat nu Paris? Wetend dat ik me aan het aftrekken ben met jou in mijn achterhoofd.

+1

+1
Me voorarmen zaten zo strak in 't vel, als ik mijn hand iets naar binnen boog lekker het wel alsof ik dikke kramp in me voorarm kreeg.
Echt helemaal nat van 't zweet ook, de warme dagen komen er weer aan.![]()

Mmm was het bobbin en was chill niet geil.Kreeg net een sms van een vriend wat ik zou gaan doen vandaag. Stuur ik terug, zonnen blabla shizzle. Stuurt hij: 'Wat ben jij toch een chill wijf."
Ja, dat maakt mijn dag goed.
want ik zet natuurlijk alle kewle ding daarop, en dan gaan an die jongens daarop reageren enzo. heel kewl ja...... ohwja en zon jongen neemt me helemaal in bescherming echt heel kewl. ik heb hem ook al een keer in het echt gezien 
lief dagboekje:
ja ik krijg op zo een forum heel veel aandacht omdat ik daar natuurlijk ook heel veel om vraagwant ik zet natuurlijk alle kewle ding daarop, en dan gaan an die jongens daarop reageren enzo. heel kewl ja...... ohwja en zon jongen neemt me helemaal in bescherming echt heel kewl. ik heb hem ook al een keer in het echt gezien
......
TITSORGETTHE****OUT!!!!

lief dagboekje:
ja ik krijg op zo een forum heel veel aandacht omdat ik daar natuurlijk ook heel veel om vraagwant ik zet natuurlijk alle kewle ding daarop, en dan gaan an die jongens daarop reageren enzo. heel kewl ja...... ohwja en zon jongen neemt me helemaal in bescherming echt heel kewl. ik heb hem ook al een keer in het echt gezien
![]()

Je lijkt gefrustreerd, misschien nog eens met Gerrit gaan praten?![]()