MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag:

Beugel eruit > Aesthetic teeth > Win

De lekkere training!:)

+1

Me voorarmen zaten zo strak in 't vel, als ik mijn hand iets naar binnen boog lekker het wel alsof ik dikke kramp in me voorarm kreeg. :p

Echt helemaal nat van 't zweet ook, de warme dagen komen er weer aan. :D

Vandaag was het een lekkere temp, hoeft voor mij ook niet hoger:p

Klopt, was wel een lekker dagje vandaag.

Mooi zonder jas die richting op fietsen op dit tijdstip nog, niks te klagen. :D

Begin eindelijk terug op mijn oude kracht terug te komen :D

seated dumbbell press met 2 halter van 36 kilo

Light weight baby !!!

Dat ik straks een supertjik ga zien...:heart:

Kreeg net een sms van een vriend wat ik zou gaan doen vandaag. Stuur ik terug, zonnen blabla shizzle. Stuurt hij: 'Wat ben jij toch een chill wijf."

:D Ja, dat maakt mijn dag goed.

Kreeg net een sms van een vriend wat ik zou gaan doen vandaag. Stuur ik terug, zonnen blabla shizzle. Stuurt hij: 'Wat ben jij toch een chill wijf."

:D Ja, dat maakt mijn dag goed.
Mmm was het bobbin en was chill niet geil.

lief dagboekje:
ja ik krijg op zo een forum heel veel aandacht omdat ik daar natuurlijk ook heel veel om vraag :D want ik zet natuurlijk alle kewle ding daarop, en dan gaan an die jongens daarop reageren enzo. heel kewl ja...... ohwja en zon jongen neemt me helemaal in bescherming echt heel kewl. ik heb hem ook al een keer in het echt gezien :D

......

TITS
OR
GET
THE
OUT
!!!!

lief dagboekje:
ja ik krijg op zo een forum heel veel aandacht omdat ik daar natuurlijk ook heel veel om vraag :D want ik zet natuurlijk alle kewle ding daarop, en dan gaan an die jongens daarop reageren enzo. heel kewl ja...... ohwja en zon jongen neemt me helemaal in bescherming echt heel kewl. ik heb hem ook al een keer in het echt gezien :D

......

TITS
OR
GET
THE
OUT
!!!!

Herinner me eraan dat je nog karma krijgt hiervoor :roflol:

Mmm was het bobbin en was chill niet geil.

:roflol:

lief dagboekje:

Je lijkt gefrustreerd, misschien nog eens met Gerrit gaan praten? :dunno:

Vannacht uit geweest met a1s :roflol:

de player

Terug
Naar boven