Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

AHAHHA ja man ben vaak daar , vooral zomers veel chickies , was met paar maatjes bij the grand en ji dan

ow the grand, daar ga ik soms zaterdags wel is heen :P

Ik was rond 10 uur in the grand en dan vanaf 12 uur met a1s in het zeepaardje

pm is als je gaat dan haha

als je in rotterdam woont wat doe je dan in mijn kleine k*tdorpje :roflol:
noordwijkse boerinnen pakken, we toeren door heel zuidholland man hahha ****ing lauw, katwijk ben ik ook best vaak, soms moet je weg uit je eigen stad, je ziet mij zelden in scheveningen te veel bekende en haters drm noordwijk katwijk die richting lekker je ding doen zonder gezeik

maar heb je nog gescoord gister dan

noordwijkse boerinnen pakken, we toeren door heel zuidholland man hahha ****ing lauw, katwijk ben ik ook best vaak, soms moet je weg uit je eigen stad, je ziet mij zelden in scheveningen te veel bekende en haters drm noordwijk katwijk die richting lekker je ding doen zonder gezeik

maar heb je nog gescoord gister dan

hehe nee gewoon ff wat gedronken met a1s, niet echt los gegaan al had adon1is wel een chick aan de haak.

jij dan?

kom je wel is op zaterdag in the grand? heb ooit 1x een buffel zien lopen

hehe nee gewoon ff wat gedronken met a1s, niet echt los gegaan al had adon1is wel een chick aan de haak.

jij dan?

kom je wel is op zaterdag in the grand? heb ooit 1x een buffel zien lopen
zaterdags bijna nooit, als ik kom zeg ik je wel, eet je wel eens bij die steak house daarzo? wies adons man? ja man chicks wel kunnen regelen mijn neef zelfs 2 geloof ik maar niet gedoet ofzo , ze wouden niet , wel nrs gekregen en ze zeiden of we vandaag weer terug kwamen , nee dus hahhahaha

waar woon ji dan? leiderdorp ofzo?

zaterdags bijna nooit, als ik kom zeg ik je wel, eet je wel eens bij die steak house daarzo? wies adons man? ja man chicks wel kunnen regelen mijn neef zelfs 2 geloof ik maar niet gedoet ofzo , ze wouden niet , wel nrs gekregen en ze zeiden of we vandaag weer terug kwamen , nee dus hahhahaha

waar woon ji dan? leiderdorp ofzo?

a1s van het forum, 6000 posts ofzo.
,

Nice haha

Ik woon 500 meter van the grand vandaan man

umad?

get a room.

OT: leuke chick

ja strand is wel nice man, maar katwijk is leuker kom je daar wel is ?

ik kom wel is in katwijk ja regelmatig

alleen ga daar nooit uit man, vorige keer dat ik daar was had ik alleen maar ruzie hehe

casa cara ofzo heet die tent, voor de rest is daar geen reet te doen qua uitgaan of wel? al die katwijkers die ik ken komen altijd naar noordwijk voor uitgaan

ik kom wel is in katwijk ja regelmatig

alleen ga daar nooit uit man, vorige keer dat ik daar was had ik alleen maar ruzie hehe

casa cara ofzo heet die tent, voor de rest is daar geen reet te doen qua uitgaan of wel? al die katwijkers die ik ken komen altijd naar noordwijk voor uitgaan

mua uitgaan moet je zowiezo niet doen in katwijk of noordwijk, gewoon naar rotterdam komen daar kan je pas los gaan, ik ga meestal om te chillen daarheen relaxen beetje strand pakken enzo snap je

mua uitgaan moet je zowiezo niet doen in katwijk of noordwijk, gewoon naar rotterdam komen daar kan je pas los gaan, ik ga meestal om te chillen daarheen relaxen beetje strand pakken enzo snap je

Hehe ja true

wat doe je trouwens in the grand op vrijdag, das zo rustig man

Terug
Naar boven