AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #112.705
Mn huisarts heeft me 100mg tramadol r*tard voorgeschreven omdat mijn enkel zwaar onstoken is, en ik niet kon slapen van de pijn.

Wat een topmiddel, ik zit hier gewoon te chillen met een smile op mn bek, pijn is weg tenzij ik beweeg, en alle stress valt weg. Codeine voelt veeeeel vuiler aan, dit is gewoon 'what a great day' spul zonder moe of loomheid.

• #112.706
Goh Crooswijk :roflol: verbrast oud geld die wijk.

rotterdam in de puurste vorm, altijd mooi om te zien

Laatste keer dat ik daar was om een basketbal toernooi te kijken. Heb srs er een half uur over gedaan om een fatsoenlijke winkel te vinden om eten te kopen in de half time :(

Ik heb in het Oude Noorden gewoond, pal naast Crooswijk. Ik fietste altijd extra hard om naar Kralingen te gaan om uit die instant depressie te komen die ik kreeg als ik in Crooswijk was.

• #112.707
Mn huisarts heeft me 100mg tramadol r*tard voorgeschreven omdat mijn enkel zwaar onstoken is, en ik niet kon slapen van de pijn.

Wat een topmiddel, ik zit hier gewoon te chillen met een smile op mn bek, pijn is weg tenzij ik beweeg, en alle stress valt weg. Codeine voelt veeeeel vuiler aan, dit is gewoon 'what a great day' spul zonder moe of loomheid.
Tramadol goat

Lekker de hele tijd het gevoel alsof je in een warm bad zit

• #112.708
giphy.gif

• #112.710
.

Laatst bewerkt:
  • #112.711
dit lied,fantastisch,geeft me direct ne smile

Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - I Need Never Get Old

• #112.712
conventional deadlift PR:D

maar ga niet zeggen hoeveel het is want is nog geen 3,5x BW en dat is toch wel mijn einddoel:p

• #112.716
highbar squat gaat goed, denk dat dit gewoon mijn nieuwe wedstrijd-stance wordt

• #112.720
Aandelen draaien goed. Royal Dutch Shell, Nvidia corp., Kpn en Fiat Crysler Automobiles. Het is de kunst van het spreiden over verschillende industriële sectoren om risico's te minimaliseren (en om niet met turbo's in zee te gaan).

Terug
Naar boven