MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic


Brengt weer een shitstorm teweeg op Instagram en Youtube, altijd mooi om die comments te lezen
 
Volgt er iemand robertfrank615 op youtube/instagram/facebook ? Ik moet altijd lachen als ik zijn vids zie :roflol::roflol::roflol:


Heb net weer wat filmpjes van hem bekeken. Sommige zijn wel hilarisch maar anderen ook wel heel erg slecht. Wel mooi die roid rages steeds
 
Toevallig DBBérs verstand van huizen/huizenmarkt en/of makelaar?
 
Meer rond om advies, waar op te letten, eerste koop etc
Pas vooral op dat de bank je niet té rijk rekent. Zij geven vaak een maximaal bedrag af wat je als hypotheek kan krijgen. .
Het is meer dan alleen je hypotheek. Je hebt ook je onderhoudskosten en gemeentelijke lasten die je als huurder niet hebt.
Kijk ook zelf wat je verder wil besteden aan levensonderhoud en vakanties. Dan kan je uiteindelijk zelf een soort van maximum bepalen wat je zou kunnen verhypotheken.
Veel mensen gaan blind op het maximum van de bank af en dan hebben ze uiteindelijk zo een hoge hypotheek dat het gewone levensonderhoud de eerste jaren eronder moet lijden.

Qua wonen.. bedenk ook hoe lang je ergens wil wonen. Wat je toekomst plannen zijn. Hoeveel kamers je wil en of je kinderen wil (meer kamers) en dan ook of er een school etc in de buurt is.

Hou ook rekening ermee dat de overheid nog wel eens regels wil wijzigen. Zoals misschien de hypotheekrente aftrek afschaffen. Je weet nooit zeker at er gebeurt en als je dan al een té hoge hypotheek hebt kan dat ook problemen geven.

heb je specifieke dingen dan kan ej altijd even PM-en
 
Underrated film schijnt, maar ik moet hem toch zien! Ik zie een stel Nieuports (maar niet model 11's), een stel Fokker Dr.1'zz [met een Black Baron?], en Handley Page bombers to finish the job. Aaah, used to play Red Baron 2 flight simulator and it pays off.
 
Vandaag zyprexa voorgeschreven gekregen. Geen bewegingsstoornissen tot 20mg, wel toegenomen kans op diabetes, hart en vaatziekten, cholesterol verhogingen, bloedsuiker abnormaliteiten. Je slaapt er wel goed op en het is sterk versuffend. Kan ik ook eens een keertje lekker slapen. Tja, het maakt mijn dag.
 
voor het eerst sinds lange tijd dat olympic squats niet superkut voelen:)
wel met kinder gewicht maar toch
 
Back
Naar boven