Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Een verkeerde ketting opgestuurd gekregen. Klantenservice gebeld en krijg nu de goede opgestuurd, de andere ketting mag ik ook houden.. en ze zijn niet cheap:o
     
    Een verkeerde ketting opgestuurd gekregen. Klantenservice gebeld en krijg nu de goede opgestuurd, de andere ketting mag ik ook houden.. en ze zijn niet cheap:o
    Ben wel benieuwd wat voor ketting, nog nooit een mooie mannelijke ketting gezien :roflol:
     
    Ben wel benieuwd wat voor ketting, nog nooit een mooie mannelijke ketting gezien :roflol:
    Dikke gouwe koningsketting jonge

    DSCF3470.jpg
     
    Een verkeerde ketting opgestuurd gekregen. Klantenservice gebeld en krijg nu de goede opgestuurd, de andere ketting mag ik ook houden.. en ze zijn niet cheap:o

    Altijd hnnnng als je de klantenservice belt en je een vrouw met een mooie stem aan de lijn krijgt :heart:
     
    Totdat je bijbehorend gezicht ontdekt...

    OT: gisteren de moeder van m'n vriend overgehaald een hond te halen. Vanavond is cuddle time met een superschattige pup :D

    Honden :heart:

    Heeft ie al een naam? Geef 'm een bazennaam.
     
    Honden :heart:

    Heeft ie al een naam? Geef 'm een bazennaam.

    We hebben gepleit voor "kutya". Spreek uit als "koetjaa".

    Toen m'n vriend en ik afgelopen jaar in Budapest waren zagen we dat telkens staan op bordjes. Blijkt dus gewoon "hond" te betekenen in het Hongaars. Levert wel een originele naam hier in NL op :D
     
    Back
    Naar boven