- Waardering
- 18.834
1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1
pleister
da ga ik nie redde nie neejoja, bob k en jw

voor mij heb jij nog steeds de grootste bicaps hoor

:$voor mij heb jij nog steeds de grootste bicaps hoor![]()
Ik geef je er een tientje voorEen verkeerde ketting opgestuurd gekregen. Klantenservice gebeld en krijg nu de goede opgestuurd, de andere ketting mag ik ook houden.. en ze zijn niet cheap![]()
Wat is niet cheapEen verkeerde ketting opgestuurd gekregen. Klantenservice gebeld en krijg nu de goede opgestuurd, de andere ketting mag ik ook houden.. en ze zijn niet cheap![]()
Ben wel benieuwd wat voor ketting, nog nooit een mooie mannelijke ketting gezienEen verkeerde ketting opgestuurd gekregen. Klantenservice gebeld en krijg nu de goede opgestuurd, de andere ketting mag ik ook houden.. en ze zijn niet cheap![]()

Dikke gouwe koningsketting jongeBen wel benieuwd wat voor ketting, nog nooit een mooie mannelijke ketting gezien![]()
Een verkeerde ketting opgestuurd gekregen. Klantenservice gebeld en krijg nu de goede opgestuurd, de andere ketting mag ik ook houden.. en ze zijn niet cheap![]()

Altijd hnnnng als je de klantenservice belt en je een vrouw met een mooie stem aan de lijn krijgt![]()

Totdat je bijbehorend gezicht ontdekt...
OT: gisteren de moeder van m'n vriend overgehaald een hond te halen. Vanavond is cuddle time met een superschattige pup![]()

Honden
Heeft ie al een naam? Geef 'm een bazennaam.