MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (13 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • We hebben gepleit voor "kutya". Spreek uit als "koetjaa".

    Toen m'n vriend en ik afgelopen jaar in Budapest waren zagen we dat telkens staan op bordjes. Blijkt dus gewoon "hond" te betekenen in het Hongaars. Levert wel een originele naam hier in NL op :D
    Noem hem godverdomme, is ook leuk als je je hem op straat roept
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    We hebben gepleit voor "kutya". Spreek uit als "koetjaa".

    Toen m'n vriend en ik afgelopen jaar in Budapest waren zagen we dat telkens staan op bordjes. Blijkt dus gewoon "hond" te betekenen in het Hongaars. Levert wel een originele naam hier in NL op :D

    Agh, pleiten doe je bij een Sultan. Gewoon kutya/koetjaa noemen, leuke naam.
     
    Totdat je bijbehorend gezicht ontdekt...

    OT: gisteren de moeder van m'n vriend overgehaald een hond te halen. Vanavond is cuddle time met een superschattige pup :D
    Wat voor een hond
     
    Ik zou 'm Suna noemen, credits naar Peanuthead95

    *Googled op urban dictionary: "sunna means sex goddess"

    Nee dankje :p

    Noem hem godverdomme, is ook leuk als je je hem op straat roept

    Gilles de la tourette incoming

    Agh, pleiten doe je bij een Sultan. Gewoon kutya/koetjaa noemen, leuke naam.

    Thanks :)

    Ik als halve Hongaar keur deze naam meer dan goed:D
    Als ie nog klein/puppy is kan je ook nog kutyus (koetjoes) zeggen:o

    Yeah leuk :D

    Het is nog een pup inderdaad. Maar we blijven bij kutya. Anders gaatie als die groter is niet meer naar je luisteren met een andere naam. Kutyus klinkt wel ook erg leuk!

    Wat voor een hond

    Kruising tussen labrador en onbekend. Moeder is stiekem voor een wipje gegaan...

    Vind hem niet heel erg veel op een labrador lijken. Z'n poten en ogen met name niet.
     
    1x5 160kg deadliften terwijl ik me zoooo slap en leeg voelde

    (Ja ik volg 5x5 SL workout plan)
     
    Gratis eten! Mijn tante kwam zomaar op bezoek en heeft ook lekkere soep meegenomen. Die kan er altijd in!
     
    Thanks Galen! :D

    kd8mc5.jpg
     
    Is de limited edition, wordt later heel veel geld waard. De grote oplage wordt gedrukt met een matte omslag (en iets minder taalfouten).
    Meestal is dat pas wanneer de auteur dood is
     
    Back
    Naar boven