XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Mijn derde inmiddels. Heb ook een keer een jaar lang 25% korting gekregen. Je kunt je voorstellen dat ik dat jaar heel veel pizza heb besteld :o

Wow, gewoon meer VIP dan ik. Ook de 90 dagen variant gekregen? Komt voor mij niet ideaal uit in de zomer tho, wel leuk voor de junkdagen zo nu en dan.
 
inb4 Mister TN topt ons allebei met een lifetime vip kaart
 
Wow, gewoon meer VIP dan ik. Ook de 90 dagen variant gekregen? Komt voor mij niet ideaal uit in de zomer tho, wel leuk voor de junkdagen zo nu en dan.
Dit keer wel 'gewoon' 90 dagen gekregen ja.

Even geteld, sinds februari 2015 in totaal 102x pizza daar besteld :roflol:
 
En los daarvan nog 106x bij thuisbezorgd sinds februari 2015.

Gemiddeld dus 1 op de 4 dagen iets besteld de afgelopen ruim 2 jaar. :roflol:
 
wat niet is kan nog komen....(misschien)..maakt niet uit.. (dressed to kill) :roflol:
 
En los daarvan nog 106x bij thuisbezorgd sinds februari 2015.

Gemiddeld dus 1 op de 4 dagen iets besteld de afgelopen ruim 2 jaar. :roflol:

Rijke faggot.
 
Je moet rijk zijn om eten te bestellen? :o

Nee! Het gaat uiteraard over frequentie ;) Maar je had 3 jaar geleden al een ton dacht ik, dus dat moet nu wel veel meer zijn :o
 
Nee! Het gaat uiteraard over frequentie ;) Maar je had 3 jaar geleden al een ton dacht ik, dus dat moet nu wel veel meer zijn :o
Ik had 3 jaar geleden geen ton en nu ook niet :roflol:
 
Ik had 3 jaar geleden geen ton en nu ook niet :roflol:

Dan zat je gewoon stoer te doen tegen Angelus :roflol: (Hij meldde dat ie een ton had, waarna jij reageerde dat je er net boven zat :p)
 
Dan zat je gewoon stoer te doen tegen Angelus :roflol: (Hij meldde dat ie een ton had, waarna jij reageerde dat je er net boven zat :p)
lol geloofde je zijn foto van zijn fysiek+loft in a'dam ook?:roflol:
 
Stiekem rijdt Galen in een Fiar Punto en niet in een dikke BMW.
 
Wat is een loft, en heb je het nu over Angelus of mij?
Een loft is een studio, maar dan een stuk groter. Je hebt ooit een foto geplaatst van een buffe bodybuilder in een mooie loft en gezegd dat jij dat was. :P
 
Back
Naar boven