shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Dus ik kan weer fotos plaatsen van karkassen en shit?Dat punt is al lang vervallen...
![]()
Datum Punten Vervaldatum
13 nov 2012 1 13 nov 2013

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ik kan weer fotos plaatsen van karkassen en shit?Dat punt is al lang vervallen...
![]()
Datum Punten Vervaldatum
13 nov 2012 1 13 nov 2013

Ik geef 2 punten ipv 1 dus dat zou ik niet doenDus ik kan weer fotos plaatsen van karkassen en shit?![]()

En ik ook.Bans kunnen wel wat sneller opgeheven worden toch? Pillz gedraagd zich nu toch ook uitstekend?
Hij heeft meer dan genoeg kansen gehad en bleef ook openlijk provoceren met kloontjes bij een weekban, laat maar lekker in ban dus.Die punten van Angelus zijn ook wel allemaal vervallen toch?![]()
Gedraagd okBans kunnen wel wat sneller opgeheven worden toch? Pillz gedraagd zich nu toch ook uitstekend?
Who even cares fgt

Wil dus net een pizza bestellen, werkt mijn VIP-code niet. Jij de jouwe al geprobeerd?
Kan hem activeren tot 31 juli staat er, dus ruim op tijd.Kan zijn dat je net te laat bent, als ik me niet vergis moet je die code voor een bepaald datum activeren. Mijne nog niet geprobeerd.
Ik vraag me echt af waar die diepgewortelde haat naar mij vandaan komt.
Is ie banned?
Kan hem activeren tot 31 juli staat er, dus ruim op tijd.
maar doe het voor de pizza gains).Ik val ze al lastig op Facebook. En als dat niet werkt neem ik contact op met de administrateur.Dan zou ik ze gewoon bellen imo. Staat een nummer op de achterkant (ja, bellen is kutmaar doe het voor de pizza gains).
Ik val ze al lastig op Facebook. En als dat niet werkt neem ik contact op met de administrateur.