Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

polotraxx

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2010
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Waar leen je dan ? (mag ook in pm)
Ik leen bij AXA. Bij andere banken ook gaan horen en nergens zo laag gekregen. Bij AXA enkel een brandverzekering erbij moeten nemen bij AXA zelf.

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m70
Massa
98kg
Kwam 'm weer tegen
Dear *****,someone I know is helping me to write tekst in Russian. I hope you understand me better. You can write back in Russian, there is help for me to translate.
I am afraid because of my stupid knocking on your door this week you think I am always like that. This is not the case, we were both emotional that night. Would like to see you for one more time to say goodbye. I love you and see you as friend. Friends say goodluck in live when they meet for last time. This I want to tell you face to face. See your beautiful face for one more time. Tell you are good strong women. You earn money for whole familiy and your doughter. Never let people believe you are a slut! Want you to be proud on yourself. Thank you for all the time together small thing like eating sandwitch or strawberries or you showing me pictures of doughter. You give me feeling I trust you and you trust me. I know because of I told you before that saying goodbye is very important to me. Please give me a change for this. I can come to Utrecht any time for you and I can come to you in St Petersburg in August . But please give me a last change to see you and say goodbye. I am feeling missarable now and you make me really cry. Seeing you last time isn’t easy for me but the situation that you just vanish out of my live breaks my heart. Let me give you a hug no kissing let me be a friend that wishes you al the best in live!

:roflol:

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Lengte
1m82
Massa
76kg
Mn moeder een shake gegeven van zo n 800 kcal zonder dat ze t proeft terwijl ze aan het afvallen is... heerlijk was het zei ze
Doet me terugdenken aan die keer dat ik mijn moeder in een wokrestaurant een volle lepel wasabi deed eten omdat ze het niet kende... Er zijn wel wat traantjes gevloeid toen.

Zoranos

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 jul 2015
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Doet me terugdenken aan die keer dat ik mijn moeder in een wokrestaurant een volle lepel wasabi deed eten omdat ze het niet kende... Er zijn wel wat traantjes gevloeid toen.
Hahaha , ja ik had een shake gemaakt van whey-banaan-mango- zooitje gemale kokos en cacao ... veel kcal die je amper proeft

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Snel even langs de drankenhandel gegaan voor Tonnisteiner en Ice tea maar ik kon de lok van de poison niet weerstaan, weer wat bij voor in mijn verzameling. Beiden al geproefd en goedgekeurd :D

81.jpg

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Ook vandaag weer enorm aangenaam verrast door de intensiteit en duur van de training. Onlangs de lange break gaat het snel vooruit.

horsewoman

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2017
Opnieuw grenzen verlegd in de gym en gemerkt dat ik wéér sterker ben geworden. Durfde korte tijd niet zwaarder te trainen, geen idee waarom niet. Vandaag toch gedaan en daar heb ik geen spijt van. Op naar de volgende verlegging van grenzen!

Naar boven