XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #114.581
  • #114.582
De game Verdun/5 weken gestopt met roken/Snor verzorgd vandaag.

• #114.583
  • #114.585
  • #114.586
Zelfgemaakte roti kip met aardappel, kouseband en ei. 10/10

20170625_201950.jpg

• #114.587
Cocktail met gin, tonic, serafijntje likeur en golden power, not bad :)

• #114.589
vanmorgen om 4.55 op de fiets gestapt om te gaan werken. En zowaar een keer wind mee de dag nadat ik savonds flink gesquat heb. (is een rechte weg van bijna 15km meestal wind tegen)

• #114.594
Ondanks dat alles buiten die pan er maar ranzig uit ziet, ziet dat eten er wel lekker uit.
Ja t was een beetje een slachtveld op het fornuis. Alles is nu weer spik en span.

En die linker pan ziet er goor uit omdat daar het gekookte ei in is gebakken met massala. Hierdoor werd alles donker.

Laatst bewerkt:
  • #114.595
Ja t was een beetje een slachtveld op het fornuis. Alles is nu weer spik en span.

En die linker pan ziet er goor uit omdat daar het gekookte ei in is gebakken met massala. Hierdoor werd alles donker.
Bij mij hangt ook altijd de halve keuken vol. Misschien toch eens met minder boter bakken en mijn vlees ed er niet ingooien :p

• #114.598
Wat zal jij goed getrainde kaken hebben zeg.
Of gewoon een goed stel hersens en gedisciplineerd.
Jammer dat je het lastig vindt om iemand te feliciteren en blij te zijn voor die persoon, want afgunst maakt een mens niet aantrekkelijker.

• #114.599
Of gewoon een goed stel hersens en gedisciplineerd.
Jammer dat je het lastig vindt om iemand te feliciteren en blij te zijn voor die persoon, want afgunst maakt een mens niet aantrekkelijker.

Huh, ik bedoelde door de honderden uren lange presentaties die je hebt moeten geven :S:S

Terug
Naar boven