AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Mkay you guys go get a room ;) Met kaarsjes enzo ;)
     
    Daar zie nu dadelijk de flits nog :)

    goedkijkenenlachen.jpg
     
    :roflol: denk ga op dbb omdat geen paard meer kon zien na hele weide uitgemest te hebben, staan die krengen hier ook op.
     
    :roflol: denk ga op dbb omdat geen paard meer kon zien na hele weide uitgemest te hebben, staan die krengen hier ook op.

    Je bent toch niet met kruiwagen en vork de weide op geweest? Wij doen dat op een shovel, dat uitmesten. Gaat lekker rap en hoef je minder lang tegen die vierpotige loeders aan te kijken. :D
     
    Je bent toch niet met kruiwagen en vork de weide op geweest? Wij doen dat op een shovel, dat uitmesten. Gaat lekker rap en hoef je minder lang tegen die vierpotige loeders aan te kijken. :D

    Ze heeft maar 7 paarden dus om dan een shovel te kopen is ook een beetje zinloos. :o

    Kwamen ook maar 3 kruiwagens uit dus het was niet zo veel maar na 10 drollen geschept te hebben drijf je al t weiland uit met dit weer.
     
    Kwamen ook maar 3 kruiwagens uit dus het was niet zo veel maar na 10 drollen geschept te hebben drijf je al t weiland uit met dit weer.

    Stond vanochtend de sokken van die Fries van me te wassen. Smerig plakweer. Deze klacht hoort in het andere topic.
     
    Stond vanochtend de sokken van die Fries van me te wassen. Smerig plakweer. Deze klacht hoort in het andere topic.

    Niet klagen maar dragen :trollface:

    Alleen we zouden gaan zwemmen en toen ik om 7 uur de auto aan t wassen was lag mevrouw nog op haar dikke reet te slapen. Dus was het of wachtten in die stink hitte of even snel helpen. :o

    Komt ze ook net achter dat dat nog moet gebeuren als ik aan kom kakken.
     
    Is dat je vrouw/vriendin of een merrie?

    Een vriendin

    Paardrijmeisjes zijn altijd zo obsessief met die beesten bezig. Ging vroeger altijd stappen met 1 die ook paarden had, stonden we om 5 uur 's ochtends die beesten eten te geven. Was leuk tot zij een keer de bob was en ik dronken besloot dat het een goed idee was om er op te gaan zitten zonder zadel, flikkerde er net zo snel weer af :roflol:
     
    n ezel die op n paard gaat zitten.....
     
    Hollandse Herder?
     
    Geen idee :o is hond van een vriendin van me. Dacht kruising Hollandse herder/berghond

    Ik hoef Mn armen niet meer te trainen als ik dat ding vast heb en zij word door die hond uitgelaten :roflol:
     
    Back
    Naar boven