MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • IT'ers (hoxyz etc)
    Heb een SSD in mn PC als C schijf alleen normaliter slaat hij alles op op mijn D schijf (was ik van in de veronderstelling) nu heb ik nog maar 2.7gb vrij op mn C schijf (de SSD) en voor mn gevoel begint hij daarom sloom te worden.
    Kan dit? En zo ja, hoe krijg ik die opgeschoond?

    Bij help krijg je Gtje van me bij Dominator (K)

    En mn internet is ook fuckedup sloom en laad dingen half, kan Chrome vol zijn en misschien legen? Of gewoon verwijderen en installeren? Sorry ben leek

    xftf7r.png
     
    IT'ers (hoxyz etc)
    Heb een SSD in mn PC als C schijf alleen normaliter slaat hij alles op op mijn D schijf (was ik van in de veronderstelling) nu heb ik nog maar 2.7gb vrij op mn C schijf (de SSD) en voor mn gevoel begint hij daarom sloom te worden.
    Kan dit? En zo ja, hoe krijg ik die opgeschoond?

    Bij help krijg je Gtje van me bij Dominator (K)
    Wat bedoel je met "slaat hij alles op"? Je moet toch zelf kiezen waar je iets wilt opslaan?
     
    Wat bedoel je met "slaat hij alles op"? Je moet toch zelf kiezen waar je iets wilt opslaan?
    Ja natuurlijk, maar als ik iets download slaat hij alles op op D schijf maar toch begint C wat vol te raken.
     
    IT'ers (hoxyz etc)
    Heb een SSD in mn PC als C schijf alleen normaliter slaat hij alles op op mijn D schijf (was ik van in de veronderstelling) nu heb ik nog maar 2.7gb vrij op mn C schijf (de SSD) en voor mn gevoel begint hij daarom sloom te worden.
    Kan dit? En zo ja, hoe krijg ik die opgeschoond?

    Bij help krijg je Gtje van me bij Dominator (K)

    En mn internet is ook fuckedup sloom en laad dingen half, kan Chrome vol zijn en misschien legen? Of gewoon verwijderen en installeren? Sorry ben leek

    xftf7r.png
    Zou het niet wetne, niet echt verstand van die shit tbh. Chrome misschien ff opnieuw installeren of cache verwijderen? Ff googlen hoe. Waarom heb je overigens 88 berichten op marktplaats :emo:

    Gtje op dominator klinkt daarentegen wel weer goed.
     
    Je programma's op de d schijf installeren ipv c: program files. Je mijn documenten, afbeeldingen, muziek ... rechtsklikken, eigenschappen, locatie wijzigen van c naar d drive. Ccleaner eens laten lopen, Windows restore point, schaduw cookies eens verwijderen...
     
    2pydumx.jpg


    Gewoon hoe dan

    Inb4 mag telefoon niet vasthouden tijdens het rijden

    Verkeer stond stil, umad
     
    Werd 10 minuten daarvoor nog afgesneden daar door zo'n pauper kneus die via sluipweggetjes wilt rijden en dan boekt er 1 tegen een bus aan.

    Dus ja, word ik wel vrolijk van zolang het alleen blikschade is :roflol:
     
    Ter illustratie, er is geen enkele reden om daar linksaf te slaan behalve als je naar de jumbo wilt en zelfs dan is het op geen enkele manier aan te raden. Staan continue mensen daar midden op de rijbaan omdat ze daar 2 busbanen, 1 rijbaan en 2 banen voor fietsers over moeten en je op geen enkele manier kan zien of er fietsers aan komen.

    Kun jij weer voor jan lul wachtten omdat zo'n gehandicapte josti de weg blokkeert omdat die het fietspad niet over kan steken.

    Gewoon karma voor retarded zijn daar, 2 stoplichten verder kun je gewoon linksaf slaan zonder dat je de boel blokkeert voor anderen.

    Edit: die paal die je ziet staan geeft notabene ook nog aan als er een bus aan komt
     
    Je programma's op de d schijf installeren ipv c: program files. Je mijn documenten, afbeeldingen, muziek ... rechtsklikken, eigenschappen, locatie wijzigen van c naar d drive. Ccleaner eens laten lopen, Windows restore point, schaduw cookies eens verwijderen...
    Thanks!
    Rechtermuisknop en locatie wijzigen lukt niet, kan de C schijf niet aanpassen?

    CC cleaner gehoplen met 2gb van de C schijf af.
     
    Rechtermuisknop op mijn documenten, eigenschappen, doel (of locatie). Daar zie je dat het in c:/users opgeslagen wordt en kun je de locatie wijzigen.

    Oh, en Google een keertje hoe je trim doet van je SSD.
     
    Ik ben nu 3 weken bezig met core training, wat ik tot nu toe merk is dat mijn startpositie met dl iets sterker is, wat resulteert in een wat soepelere lift-off. Op het moment doe ik: hanging legraises, standing cable crunch & decline sit-ups (huidige gym heeft geen abbwheel, anders deed ik die ook). Zou iedereen wel aanraden om ook wat meer aandacht te besteden aan je core.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ik ben nu 3 weken bezig met core training, wat ik tot nu toe merk is dat mijn startpositie met dl iets sterker is, wat resulteert in een wat soepelere lift-off. Op het moment doe ik: hanging legraises, standing cable crunch & decline sit-ups (huidige gym heeft geen abbwheel, anders deed ik die ook). Zou iedereen wel aanraden om ook wat meer aandacht te besteden aan je core.

    koop dan gewoon een ab wheel, die dingen kosten maar een paar euro en zijn het geld meer dan waard.
     
    koop dan gewoon een ab wheel, die dingen kosten maar een paar euro en zijn het geld meer dan waard.

    Dat adviseer ik ook aan iedereen, helaas ben ik vaak te lui om dingen online te bestellen. Ik stel dat gek genoeg altijd uit ;\
     
    Back
    Naar boven