XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ach en sowieso kwam mijn minderjarige mokkeltje me verdedigen bij de rechtbank :o

    Over 4 weken word ze 18, moet maar snel een nieuw huisdier zoeken :roflol:

    Vanochtend moest ze ook perse mee naar Amsterdam had ze ook nog dat kut hondje van dr zus mee genomen. Op terugweg bij musclemeat shit opgehaald, zei zo tegen dr dat eigenaar langer dan 2 meter was en dik gespierd, gelijk zo: ja zet me maar af bij supermarkt vind dat eng ga maar lekker alleen :roflol:

    Die rust toen, zalig
    Goed verhaal wel
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Ach en sowieso kwam mijn minderjarige mokkeltje me verdedigen bij de rechtbank :o

    Over 4 weken word ze 18, moet maar snel een nieuw huisdier zoeken :roflol:

    Vanochtend moest ze ook perse mee naar Amsterdam had ze ook nog dat kut hondje van dr zus mee genomen. Op terugweg bij musclemeat shit opgehaald, zei zo tegen dr dat eigenaar langer dan 2 meter was en dik gespierd, gelijk zo: ja zet me maar af bij supermarkt vind dat eng ga maar lekker alleen :roflol:

    Die rust toen, zalig
    Ik dacht dat jij minderjarigen zou gaan vermijden?
     
    Ik dacht dat jij minderjarigen zou gaan vermijden?

    Is t zusje van 1 van mijn beste vrienden :o .

    Ze ziet er van buiten wel mooi uit maar van binnen is ze echt verrot, srs. Wel lief verder maar nog eigenwijzer dan mij.

    Ach en met 17 jaar is ze inmiddels toch te oud voor me :o over 4 weken is ze zelfs 18. Straks denkt popo dat er nog wat mis met me is als met haar blijf omgaan :roflol:
     
    Je bent best wel een "fucked up" type wist je dat....
     
    En dat baseer je waarop? :roflol:

    Een totaal eenzijdig overhyped nieuws bericht?

    Zegt meer over wat voor beperkt type jij bent dan t over mij zegt :o
    jij maakt altijd iedereen uit voor pauper en idioot (of beperkt type in deze)

    vind je dat als iemand van midden 20 die nog thuis woont in een dorp ergens in de provincie zonder afgemaakte opleiding of fatsoenlijk werk(pizzas rondbrengen voor nop telt niet), en die meer tijd besteed op het politiebureau dan de gemiddelde Marokkaan in Rotterdam niet een beetje hypocriet?
     
    jij maakt altijd iedereen uit voor pauper en idioot (of beperkt type in deze)

    vind je dat als iemand van midden 20 die nog thuis woont in een dorp ergens in de provincie zonder afgemaakte opleiding of fatsoenlijk werk(pizzas rondbrengen voor nop telt niet), en die meer tijd besteed op het politiebureau dan de gemiddelde Marokkaan in Rotterdam niet een beetje hypocriet?

    Heb al 3 jaar lang geen onvrijwillig bezoek gebracht aan politie bureau op 2 kleine dingen na waar de politie een schade vergoeding over betaald heeft/gaat moeten betalen :roflol:

    Heb ook allang werk en mijn ouders heb ik al 3 dagen niet gezien dus zie daar ook het probleem niet van in?

    Opleiding heb je gelijk in :o

    Ach sowieso boeit het me niet eens wat mensen nog denken, ga al bijna 2.5 jaar met haar om en zij zegt van al dat gezeur ‘boeit me niet tegen mij doe je normaal’. Hecht daar veel meer waarde aan dan wat voor mening mensen die mij niet kennen over mij hebben :roflol:
     
    Heb overigens wel mijn vwo afgerond en afgaande op een gesneuvelde broeder welke afgezakt is naar het mbo is wiskunde op het mbo ongeveer net zo moeilijk als het eerste hoofdstuk van 1e klas gymnasium :roflol:

    Of wacht.. rekenen heet t daar :o
     
    :roflol:

    Politie aan deur dat 7 dagen moest zitten.

    Was best een mooie agente, kerel die er bij was was ook aardig. 8/10 politie ervaring.
     
    Kunnen ze er geen 7 jaar van maken :p

    Dan moet iedereen me zo lang missen hier.

    Begon keihard te regenen toen buiten stonden wilde ik zo naar binnen lopen zei die agente dat alleen mocht als zij mee mocht. Moest me inhouden geen slechte grap te maken :roflol:
     
    Dan moet iedereen me zo lang missen hier.

    Begon keihard te regenen toen buiten stonden wilde ik zo naar binnen lopen zei die agente dat alleen mocht als zij mee mocht. Moest me inhouden geen slechte grap te maken :roflol:

    Jij maakt meer mee in 5 dagen dan ik in 5 jaar. Terecht die 7 dagen of is het een juridische fout?
     
    Ze moeten ook altijd jou hebben he :p.

    Ja ach, voordeel dat ik in beginsel gewoon normaal doe tegen agenten.

    Ze hadden ook kunnen zeggen ja maakt ons niet uit je gaat gewoon mee en maandag zoeken ze t maar uit :roflol:
     
    Je hebt het echt gemaakt ja:roflol:
     
    Ach na alle haat over de politie is het wel zo eerlijk om als ze wel keer rechtvaardig zijn dat ook te vermelden :roflol:

    Vond wel bijzonder dat ze ‘s avonds kwamen, liep nog langs ze heen toen hond ging uitlaten. Gaan ze vervolgens beetje verdekt opstaan voor als terug zou komen, alsof ik nadat ze gedag terug zeiden niet door had dat ze voor mij kwamen :o
     
    goede ochtend workout in bed :D
     
    Back
    Naar boven