XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • nice man, wordt zeker gewaardeerd. op wat kleine probleempjes met het stroom na was alles heel goed geregeld.
    Heb als vrijwilliger ook niks aan te merken. Eten en slaapplek en alles was erg goed geregeld.
     
    Swissbar en atx afwerp matten en elastiektjes bessteld:)
     

    Lol, deze film laat Vlad the Impaler veel te positief zien. Het enige positieve was dat ie ons in de 15e eeuw tegen de Turken heeft verdedigd, juist omdat het zo'n monster was, afgezien daarvan was het een schoft. Hij spietste zijn eigen mensen zonder reden, zelfs kinderen. Vlad dineerde met zijn gasten tussen de gespietste lijken, de stank zal ondragelijk zijn geweest. Allemaal intimidatie. En in 1 geval was er een Poolse nobel man die zijn neus dichthield en vertelde dat hij de stank van de lijken niet meer aankon. Vlad spietste hem op een nog hogere staak. Ik vraag me echt af hoe zijn eigen vrouw hem gekend heeft. Ik denk anders dan de rest van de wereld.
     
    Was poging tot hardlopen aan het doen, hadden we na 2 minuten onze welverdiende rust verdiend. Hoor ik naast me: oh shit. Gevolgd door een pats op de grond.

    Heeft mevrouw voor de 10e x (srs) haar telefoon kapot laten flikkeren in 1.5 jaar :roflol:
     
    Was poging tot hardlopen aan het doen, hadden we na 2 minuten onze welverdiende rust verdiend. Hoor ik naast me: oh shit. Gevolgd door een pats op de grond.

    Heeft mevrouw voor de 10e x (srs) haar telefoon kapot laten flikkeren in 1.5 jaar :roflol:
    Dat heb je hè, met die kinderhandjes:trollface:
     
    Heeft mevrouw voor de 10e x (srs) haar telefoon kapot laten flikkeren in 1.5 jaar :roflol:
    Mijn 99 euro alcatel U5 is heilig voor mij. Ik wil hem eigenlijk alleen vervangen als het android besturingssysteem obsoleet is. Net zoals met de vorige android gebeurd is. Ik heb "Android 6.0 Marshmallow" nu, dus ik moet er nog ff mee door.
     

    de comments :roflol:

    I thought it was the new single from Katy Perry

    this is how women sound when they're riding me

    the lost member of rammstein

    I found this hard to masturbate to

    sounds like my ass after taco bell

    kinda sounds like me, on the toilet

    she just wants a brütwurst and beer

    dani filth lol

    man, she needs some strepsils

    still better than Nickelback

    sounds like a pissed off cat

    Myyy precioussss!!!!

    sounds like a lawn mower

    I swore I could've heard "Heil Hitler"
     
    4JNWmGLm.jpg

    Smalle rug. Of is ze <165cm.
     
    Mijn 99 euro alcatel U5 is heilig voor mij. Ik wil hem eigenlijk alleen vervangen als het android besturingssysteem obsoleet is. Net zoals met de vorige android gebeurd is. Ik heb "Android 6.0 Marshmallow" nu, dus ik moet er nog ff mee door.

    Zij heeft een iPhone 5 geloof ik, met verzekering :o

    Ik heb voor werk telefoon nodig dus moet wel redelijk nieuwe en goede telefoon hebben
     
    Ik dacht eerst aan een fles whisky. 70cl. Booze before boobs bij mij kennelijk.

    :roflol: eigenlijk de enige keren dat ik echt lam geweest ben was met haar.

    Ze haalt ook meer mijn slechte eigenschappen omhoog dan de goede :o .
     
    Heb jij slechte eigenschappen dan? Ik zie jou meer als een koorknaapje :roflol:
     
    Op schoot bij de pastoor? Zou wel een hoop verklaren..
     
    Back
    Naar boven