XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
Krijg je t bonnetje er bij :roflol:

Kunnen ook wel een crowdfundingsactie gaan houden. Komt stuk slimmer over als je kritiek hebt op andermans spelling en dat met hoofdletters doet.
Als (kijk eens een hoofdletter) jij wist hoe je slim moest overkomen dan zouden je posts er heel anders uitzien.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Daarom moet je er ook van uit gaan dat andere bestuurders geen rekening met je houden en altijd zorgen dat je een plan b hebt.

Zat ook x bij wouten in auto reden ze 180 km/h, zei zo tegen die agent dat die maar moest gaan remmen. 5 seconde later moest die vol in de ankers omdat iemand naar links ging :roflol:

Sowieso heb je in auto’s van 100.000 euro of meer totaal niet het gevoel alsof je dik boven de 200 zit. Pas boven de 250 heb je beetje t gevoel alsof het snel gaat :o

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Als (kijk eens een hoofdletter) jij wist hoe je slim moest overkomen dan zouden je posts er heel anders uitzien.

Gelukkig boeit het me niet wat mensen op t internet denken, kan ik me hier als een mongool voor doen en in het echte leven normaal doen :roflol:

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet.
Hoe zit dat met het nummerbord? Was die er voorafgaand afgehaald?

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
Gelukkig boeit het me niet wat mensen op t internet denken, kan ik me hier als een mongool voor doen en in het echte leven normaal doen :roflol:
Aldus de jongen die het nodig vindt om 30 keer per dag te posten wat voor gangster shit hij nou weer heeft uitgehaald op de weg.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Hoe zit dat met het nummerbord? Was die er voorafgaand afgehaald?

Ja, nouja, moest een nieuw stel import platen op welke achterin lagen en we er nog niet op hadden gezet. Maar valt nogal op auto zonder nummerbord :o

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Daarom ben je ook veroordeel als pedofiel:roflol: Je kunt grappig doen, maar als ik in jouw situatie zat zou ik mij ernstig schamen. Zelfreflectie mis je ook duidelijk, want het is altijd de politie of je minderjarige sloot die het gedaan heeft.

Dat van die dikke auto's en dat je niet merkt dat je op de 200 zit is wel waar, reed laatst in de Tesla S 85 en duwde het pedaal half in en zat al op de 100. Al voelde je wel dat die vooruit schoot, omdat het elektrisch is.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Daarom ben je ook veroordeel als pedofiel:roflol: Je kunt grappig doen, maar als ik in jouw situatie zat zou ik mij ernstig schamen. Zelfreflectie mis je ook duidelijk, want het is altijd de politie of je minderjarige sloot die het gedaan heeft.

Dat van die dikke auto's en dat je niet merkt dat je op de 200 zit is wel waar, reed laatst in de Tesla S 85 en duwde het pedaal half in en zat al op de 100. Al voelde je wel dat die vooruit schoot, omdat het elektrisch is.

Pedofilie is onder de 12. Goed argument ook en totaal irrelevant.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Geen idee, ik werk niet bij de rechtbank.. Vandaar dat ik ook begon over 13 jarige meisjes. Denk dat 98% van de bevolking geen verschil zit tussen 12 en 13 jarigen, zelfs 14 en 15 jarigen zal een groot deel van de bevolking nog beschouwen als pedofilie. Dat er in de wet iets anders over wordt gezegd doet er imo helemaal niets toe. En dit heeft ook niets te maken met het fenomeen "met wederzijds goedvinden / instemmen". Enkel de perceptie van het gros, waarbij je je inderdaad kunt afvragen in hoeverre je daar trots op zou moeten zijn.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet. :o

Bestuurder dik opgefokt nu, mijn KFC is ieder geval nog warm :roflol:

Ook ff dashcam gewist just in case.

Kon ook niet eens zien of ze überhaupt poogde achter ons aan te gaan, denk dat voordat ze door hadden wat gebeurd was wij al uit zicht verdwenen waren.
Je moet de rechten aan de televisie verkopen voor een soap over je leven.

Naar boven