XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Nvm

Laatst bewerkt:

jj7619

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
14 jan 2014
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Ze trainde heel vroeger in dezelfde gym in Capelle en toen was ze wel een klein nekverrekkertje hoor.

ijzer

Ecto
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 apr 2006
Lengte
1m76
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Blij van mn geile singlet

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Reden met +- 250 over snelweg, opeens random politie auto op de vluchtstrook :roflol:

Blij dat ik niet rij :roflol:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84

Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet. :o

Bestuurder dik opgefokt nu, mijn KFC is ieder geval nog warm :roflol:

Ook ff dashcam gewist just in case.

Kon ook niet eens zien of ze überhaupt poogde achter ons aan te gaan, denk dat voordat ze door hadden wat gebeurd was wij al uit zicht verdwenen waren.

Scarface17

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 nov 2012
Nee, alle lampen uit gezet en snel door gereden eerste afslag af gegaan, nummerbord weer terug gezet en toen snel auto bij vriend in garage gezet. :o

Bestuurder dik opgefokt nu, mijn KFC is ieder geval nog warm :roflol:

Ook ff dashcam gewist just in case.

Kon ook niet eens zien of ze überhaupt poogde achter ons aan te gaan, denk dat voordat ze door hadden wat gebeurd was wij al uit zicht verdwenen waren.
Shittt zeg, waarom kan jij jezelf niet gewoon eens normaal gedragen? Of in ieder geval normaal voordoen? :o

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
Shittt zeg, waarom kan jij jezelf niet gewoon eens normaal gedragen? Of in ieder geval normaal voordoen? :o
niet iedereen is volwassen genoeg om voor zijn 30ste mentaal de 16-jarige vmbo'er fase te ontgroeien.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ik reed niet eens? :o

Zie ook geen problemen met hard rijden op een praktisch lege snelweg. Zou niet weten waarom het in Duitsland minder gevaarlijk is dan in Nederland en dan heeft Duitsland nog minder verkeersslachtoffers dan Nederland per gereden kilometer.

Politie zou zich imo drukker moeten maken om 80 km/h wegen en binnen de bebouwde kom.

Sowieso heb ik nog nooit een boete binnen de bebouwde kom gehad op 1 na welke 99% zeker verscheurd gaat worden. Op 60/80 wegen paar keer voor 5-15 km/h te hard.

Nooit boete gehad voor bumperkleven, nooit voor rood licht, 2 voor rechts inhalen (beide verscheurd). Rest allemaal fout parkeren/niet tonen rijbewijs of boetes van gelijke strekking (ongevaarlijk gedrag).

Laatste keer dat rijbewijs ingenomen was zeiden agenten zelfs dat ik, ondanks de snelheid, keurig anticipeerde op het verkeer. :roflol:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
niet iedereen is volwassen genoeg om voor zijn 30ste mentaal de 16-jarige vmbo'er fase te ontgroeien.

Moet jij je shift toets niet eens maken? Krijg bijna de neiging je een nieuw toetsenbord te doneren.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
liever niet, heb geen zin in politie aan mijn deur i.v.m. heling

Krijg je t bonnetje er bij :roflol:

Kunnen ook wel een crowdfundingsactie gaan houden. Komt stuk slimmer over als je kritiek hebt op andermans spelling en dat met hoofdletters doet.

Scarface17

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 nov 2012
Ik reed niet eens? :o
Nee, maar ieder weldenkend mens zegt toch tegen de bestuurder dat hij eens wat rustiger moet gaan rijden c.q. normaal moet doen en dat je anders niet meer mee rijdt. In Duitsland rekent men erop dat er auto's 200+ voorbij kunnen komen, in Nederland niet.

Iedere keer weer kom je met van die verhalen (of verhalen over jou) waarbij je weer denkt: wat voor een ramdebiel is dit? Terwijl je misschien wel potentie hebt om een persoon te worden die zich eens normaal gedraagt. Je hoeft hier wat dat betreft geen status hoog te houden hoor. Het is ook prima als je hier een keer neerzet dat je een prima werkdag had zonder gekheid.

liever niet, heb geen zin in politie aan mijn deur i.v.m. heling
:roflol:

Naar boven