- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
haartjes strak achterover, kop vol piercings. ****ing bleek, ogen als knikkers, her en der wat tattoo's...
no shit....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou dat als ik naar grote feesten ga waar ook een hardcore stage is. er ook van die graatmagere vieze hardcore h**ren zijn... en die vind ik echt zo angstig smerig....
srsly...
haartjes strak achterover, kop vol piercings. ****ing bleek, ogen als knikkers, her en der wat tattoo's...
no shit....
Thank God I'm not like that. Genoeg gezien ook, bah, die chick die vroeger bij me werkte was zo'n gevalletje.

Thank God I'm not like that. Genoeg gezien ook, bah, die chick die vroeger bij me werkte was zo'n gevalletje.
Van die chick? Even kijken of ik haar facebook kan vinden.

no shit....

Gelukkig is hier in Belgie de hardcore tijd voorbij !!!![]()
nee jullie hebben van die nichten die met een stijltang hun haren doen... dat is feest!

half kaal is ideaal
niet fokken metraveteven! ze zijn hardcore!![]()
Ik ben 17 en vorig jaar had ik men haar nog gestijld, Damn wat schaam ik me nu voor die ecto stylish gayness tijd.Als je naar fuifjes gaat waar 16-17 jarige mannekes rondlopen wel ja
---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------
fuccckkk weer zoveel blote benen en lekkere t**ten. 1 van deze dagen ga ik gewoon tegen wat onbekende chicks praten in stad ofzo en probeer ik ze te knallen![]()

Ik ben 17 en vorig jaar had ik men haar nog gestijld, Damn wat schaam ik me nu voor die ecto stylish gayness tijd.
Nu lopen alleen de maroefen en echte homo's nog rond met een nektapijt.
En ja bah raveteef zag zo een bodybuilder wijfie met zon kapsel rondlopen maar die was evenbreed als de deur en had een ****ing baard.
Enja Paris ben je maar aan het kloten he![]()