MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

haartjes strak achterover, kop vol piercings. ****ing bleek, ogen als knikkers, her en der wat tattoo's...

no shit....

Thank God I'm not like that. Genoeg gezien ook, bah, die chick die vroeger bij me werkte was zo'n gevalletje.

Ik heb veel security shizzle gedaan op die raveparty's. Die graatjes zijn wel easy te fouilleren. Had alleen altijd wat moeite met dat schuim wat ze op de bakkus hadden staan.

nee jullie hebben van die nichten die met een stijltang hun haren doen... dat is feest!

Als je naar fuifjes gaat waar 16-17 jarige mannekes rondlopen wel ja ;)

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

fuccckkk weer zoveel blote benen en lekkere t**ten. 1 van deze dagen ga ik gewoon tegen wat onbekende chicks praten in stad ofzo en probeer ik ze te knallen :hornyna:

Laatst bewerkt:
Vies is het nieuwe lekker.

Vieslekker.

Als je naar fuifjes gaat waar 16-17 jarige mannekes rondlopen wel ja ;)

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

fuccckkk weer zoveel blote benen en lekkere t**ten. 1 van deze dagen ga ik gewoon tegen wat onbekende chicks praten in stad ofzo en probeer ik ze te knallen :hornyna:
Ik ben 17 en vorig jaar had ik men haar nog gestijld, Damn wat schaam ik me nu voor die ecto stylish gayness tijd.

Nu lopen alleen de maroefen en echte homo's nog rond met een nektapijt.
En ja bah raveteef zag zo een bodybuilder wijfie met zon kapsel rondlopen maar die was evenbreed als de deur en had een ****ing baard.

Enja Paris ben je maar aan het kloten he :p

Ik ben 17 en vorig jaar had ik men haar nog gestijld, Damn wat schaam ik me nu voor die ecto stylish gayness tijd.

Nu lopen alleen de maroefen en echte homo's nog rond met een nektapijt.
En ja bah raveteef zag zo een bodybuilder wijfie met zon kapsel rondlopen maar die was evenbreed als de deur en had een ****ing baard.

Enja Paris ben je maar aan het kloten he :p

De volgende keer dat je me ziet wel hoi komen zeggen he :D

Terug
Naar boven