tbagcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 45kg
Heb ik jou gezien dan ?De volgende keer dat je me ziet wel hoi komen zeggen he![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik jou gezien dan ?De volgende keer dat je me ziet wel hoi komen zeggen he![]()

Ik ben 17 en vorig jaar had ik men haar nog gestijld, Damn wat schaam ik me nu voor die ecto stylish gayness tijd.
Nu lopen alleen de maroefen en echte homo's nog rond met een nektapijt.
En ja bah raveteef zag zo een bodybuilder wijfie met zon kapsel rondlopen maar die was evenbreed als de deur en had een ****ing baard.
Enja Paris ben je maar aan het kloten he![]()
De volgende keer dat je me ziet wel hoi komen zeggen he![]()
Nu je het zegt, die chick had ook een Tattoo op haar arm vondt haar eigenlijk wel geil mihihiMoet wel, paris is hardstikke buff zoals je net al een chick omschreef
---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------
...
Nu je het zegt, die chick had ook een Tattoo op haar arm vondt haar eigenlijk wel geil mihihi

Vandaag eindelijk een echografie van mn ´zweepslag´ been kunnen laten maken en hieruit bleek dat mn hamstring niet finaal doorgescheurd is. **** YEAH! Scheelt me een operatie en maandenlange revalidatie![]()
Wat moet je nu doen en hoe komt het eigenlijk dat je dat al 2 keer hebt gehad?
Nu moet ik vooral van mn benen afblijven (trainingstechnisch dan natuurlijk) en over een paar weken weer heeeeeel rustig gaan opbouwen. Waarom ik het nu 2x gehad heb is een goeie vraag. Toch gewoon te hard gepushed denk ik. Warm was ik op het moment van spierfalen namelijk beide keren wel.