Maar die andere meid is toch ook nog 17 waar je contact mee hebt?![]()
Dat is die 17 jarige meid die dat zegt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die andere meid is toch ook nog 17 waar je contact mee hebt?![]()

Je kan haar beter laten zien waar ze over een paar jaartjes woont als ze ongewenst zwanger is driehoog achter.wilde ze al die plekken zien en waar die wijven wonen enzo
Je kan haar beter laten zien waar ze over een paar jaartjes woont als ze ongewenst zwanger is driehoog achter.
Nah Jasper is slim genoeg om haar zo te manipuleren dat ze denkt dat het van een ander is.
Nee die trekken aan hem.

Nah Jasper is slim genoeg om haar zo te manipuleren dat ze denkt dat het van een ander is.

Bij ongewenste zwangerschap komt doorgaans geen politie. Dus dan komt die ermee wegh. Al zou het best interessant zijn om een wedje te leggen.Dat is dan een nieuwe feature die hij heeft ontwikkeld sinds de vorige minderjarige? Anders was het nooit tot een veroordeling gekomen toch![]()
25 meen ik.
Je kan haar beter laten zien waar ze over een paar jaartjes woont als ze ongewenst zwanger is driehoog achter.

ik zit ook iedere keer weer met verbazing te lezen of dit echt is of hij echt zon randdebiel isZucht,
Ben ik de enige die continu plaatsvervangende schaamte voelt?
Denk je echt dat Scoobzor op jouw onzin zit te wachten....

Ben je bijna 28?
Zucht,

Zucht,
ik zit ook iedere keer weer met verbazing te lezen of dit echt is of hij echt zon randdebiel is
.