Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #115.423
Waarom wacht ze dan op het moment dat ze 18 wordt?

• #115.426
Bijzondere meisjes trek jij aan :dunno:

• #115.430
  • #115.431
Ach stiekem spoort ze zelf gewoon niet, meeste met wie ze om gaat kunnen haar gedrag ook gewoon niet uitstaan. Ik heb gewoon schijt aan haar, maak me er niet druk om, als ze vervelend doet knikker ik haar net zo lief de auto uit en bel haar pa op dat hij dat stuk stront maar moet ophalen.

Ze kwam laatst ook met dat ze vroeger echt een probleem kind was :roflol:

Begon ze me te slaan toen ik vroeg wat ze met was bedoelde. Drukte haar toen met haar smoel tegen t raam van de auto, begon zon ouwe man die naast ons stond te lachen. Zij schreeuwen dat ik dr haar niet moest verpesten.

Ga volgende week naar Amsterdam, als op terugweg nog bij musclemeat spullen ophaal kan scoob wel een review plaatsen :roflol:

Vermoed dat ze daar iedereen van hun werk houdt en dat ze niet nog een keer mag komen, 9/10 aandachtstrekker.

• #115.432
Maar hoe oud ben jij nu dan?

• #115.433
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #115.434
Je kan haar beter laten zien waar ze over een paar jaartjes woont als ze ongewenst zwanger is driehoog achter.

Het is absoluut geen sl*t, ze voelt zich daar te goed voor :roflol:

Met uitgaan ook vind ze het leuker om beetje jongens te teasen en als ze dan haar willen proberen te zoenen loopt ze weg.

• #115.435
Zucht,

Ben ik de enige die continu plaatsvervangende schaamte voelt?

Denk je echt dat Scoobzor op jouw onzin zit te wachten....?????????

• #115.438
Scheel bijna 10 jaar met haar
Ben je bijna 28?
C1DqQMa.gif

• #115.439
Zucht,

Ben ik de enige die continu plaatsvervangende schaamte voelt?

Denk je echt dat Scoobzor op jouw onzin zit te wachten....?????????

Waarom denk je dat ik haar en haar hond de auto uit gezet had dat ze even dat beest ging uitlaten terwijl ik mn zooi ophaalde. Was echt niet alleen omdat ze extreem brede mannen eng vind :o

• #115.440
Terug
Naar boven