Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • ??? Waarom vind je mijn post leuk?
     
    ik zit ook iedere keer weer met verbazing te lezen of dit echt is of hij echt zon randdebiel is

    Ja want met zijn allen beetje serieus doen maakt je leven zoveel boeiender.
     
    Lichamelijk of geestelijk? :o

    Scheel bijna 10 jaar met haar, het is ook meer als een hond, je kan er gewoon ongegeneerd beetje dom mee lopen doen. :roflol:

    Nou ja geestelijk was beter geweest denk ik.. als je 28 bent vraag ik me echt af wat er nou zo leuk is om altijd rond te hangen met meisjes van 10+ jaar jonger? Maar daar is maar 1 antwoord op en dat heeft inderdaad met je geestelijke ontwikkeling te maken. DJI maakt inderdaad meer kapot dan je lief is, al is het maar voor korte tijd. Je bent volgens mij niet meer te redden..
     
    Nou ja geestelijk was beter geweest denk ik.. als je 28 bent vraag ik me echt af wat er nou zo leuk is om altijd rond te hangen met meisjes van 10+ jaar jonger? Maar daar is maar 1 antwoord op en dat heeft inderdaad met je geestelijke ontwikkeling te maken. DJI maakt inderdaad meer kapot dan je lief is, al is het maar voor korte tijd. Je bent volgens mij niet meer te redden..

    Ik ga niet altijd om met meisjes van 10 jaar jonger. Het is er maar 1. Ja en soms haar zusje maar die is zo saai dat als ik daar een relatie mee had ik niet verder zou komen met hoe lekker ze wel niet neukte.

    ben te lui om post op te zoeken waar ik op doel :roflol:
     
    Als we een beetje opschieten zit er nog een vrijdagochtend relletje in. :thumbs:
     
    Ik ga niet altijd om met meisjes van 10 jaar jonger. Het is er maar 1. Ja en soms haar zusje maar die is zo saai dat als ik daar een relatie mee had ik niet verder zou komen met hoe lekker ze wel niet neukte.

    En dat laatste weet je omdat???
     
    T. lijdt volgens deskundigen aan parafilie. Hij heeft een seksuele voorkeur voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar oud. Daarnaast is hij ‘ziekelijk eigenwijs’ en heeft hij hele sterke opvattingen over seks. ,,Hij neigt naar pdd-nos en adhd. Daardoor is hij verminderd toerekeningsvatbaar en is de kans op herhaling groot.'' De Heerdenaar vindt dat hij geen hulp nodig heeft. ,,Ik vermijd nu gewoon contact met jonge meisjes, dat gaat goed.''
    Ik denk dat de deskundigen, wat een aantal punten betreft, akelig dichtbij de kant van de waarheid zitten.
    De zaak tegen de Heerdenaar loopt nu al twee jaar, de ontucht zou zijn gebeurd in 2013 en 2014. T. vroeg de rechtbank om de voorlopige hechtenis op te heffen, zodat hij niet meer wordt lastig gevallen door de politie. Maar de officier van justitie voelde daar niks voor. ,,Ja, de zaak loopt al lang. Maar dat is ook te wijten aan de wispelturige houding van meneer in het begin. Hij wilde nergens aan meewerken, overtrad al eens de schorsingsvoorwaarden en verdween zomaar twee weken uit beeld.’'
    Dude :roflol:
    De aantijgingen aan het adres van de politie, vond de officier veel te ver gaan. ,,U zegt daar nogal wat zonder enige onderbouwing. Ik ken de politie als een professionele organisatie en herken uw grote woorden dan ook niet.’' De rechtbank was het eens met de officier en liet de (geschorste) voorlopige hechtenis voor wat het was. ,,Ook omdat de Reclassering nogal wat zorgen om u heeft. Daarom willen we ook dat u psychiatrisch wordt onderzocht'', legde de voorzitter uit.
    En?
     
    Omdat ik me niet kan voorstellen dat er wat anders boeiends is aan een relatie met haar? Precies wat ik zei toch?:scratch:

    Het staat er alsof het een feit is, in plaats van een aanname..
     
    5k5m78V.gif


    Ax2jxyql.jpg

    Haha die wijkagent
     
    5k5m78V.gif


    Ax2jxyql.jpg

    Haha die wijkagent

    :roflol: Ook weer lekker uit zijn verband getrokken.

    Rechtsstaat in Nederland is gebaseerd op hoor en wederhoor terwijl de wederhoor door de media 99% van de tijd weggelaten wordt.


    Snap ook niet dat mensen zich hier zo druk maken, beetje het zelfde als wanneer iedereen tegen jou gaat zeggen dat je een smurf bent. Alsof dat je opeens een smurf maakt :roflol:
     
    Snap ook niet dat mensen zich hier zo druk maken, beetje het zelfde als wanneer iedereen tegen jou gaat zeggen dat je een smurf bent. Alsof dat je opeens een smurf maakt :roflol:
    Jij bent toch degene die klaagt over de politie en zich druk maakt?
     
    Het staat er alsof het een feit is, in plaats van een aanname..

    Het is toch ook een feit dat ze saai is? :scratch:

    Jij trekt vervolgens conclusies/maakt aannames die gewoon nergens op slaan.
     
    Jij bent toch degene die klaagt over de politie en zich druk maakt?

    Zou jij niet het zelfde doen als je compleet uitgefoeterd wordt door de politie, dat je een drugs dealer bent omdat je een “dure” auto als student hebt. Dat je vervolgens zonder enige aanleiding aangehouden wordt voor rijden onder invloed van drugs. Dat tegen t meisje dat bij je is allemaal shit wordt gezegd dat ik haar wat aan zou willen hebben doen en weet ik niet wat.

    Zelfs tegen mijn ouders zaten ze half trots te vertellen dat ze deze grote boef met drugs op achter het stuur hadden aangetroffen.

    En vervolgens word dat meisje door haar ex op gehaald en die vond dat die voor de moeite het wel verdiend had om over haar heen te gaan.

    Je mag het Kimberly zelf vragen hoor :roflol:

    En vervolgens hebben ze niet eens de ballen om netjes tegen mijn ouders en Kimberly te vertellen dat ik toch geen drugs op had. Sterker nog zelfs mij hebben ze niet geïnformeerd over dat ik geen drugs op had.


    Serieus als ik een verdwaalde IS strijder zou tegen komen die naar Amsterdam wilde zou ik hem in Raalte voor het politie bureau zetten. Niet dat ik zeg dat hij ze kapot moet schieten maar het zou wel een aangename bijkomstigheid zijn.
     
    Vraag me eigenlijk af of zoiets zeggen niet strafbaar is. Verwacht niet dat ze er moeilijk over doen omdat ze dan geforceerd worden uit te zoeken wat er toen die avond gebeurd is :roflol:
     
    omdat je een “dure” auto als student hebt
    Dat is protocol (zgn. 'patserproject') en verschillende keren meegemaakt. Doet de politie bij jonge mensen en een auto vanaf pakweg een ton standaard. Dan moet je niet zo'n dure auto rijden als je dat wilt voorkomen. Na 10-20 keer weet de politie het wel in de regio. Maar soms wilt de politie ook gewoon praatje maken uit nieuwsgierigheid en zijn ze autoliefhebber. Wat ertoe kan leiden als je normaal doet wegkomt met te hard rijden, geen rijbewijs mee etc. De gedachte erachter is dat wanneer je niet netjes aan je centen komt bepaalde goederen een bepaalde uitstraling hebben op mensen die kunnen denken dat wil ik ook wat is de korste weg.

    In jouw geval speelt mee dat je bent verdacht van misbruik van twee minderjarige meisjes. Dat gaat rond op het bureau in de regio. Wanneer ze jou zien rijden met een jonge blaag naast je dan kan uit preventief oogpunt tot staandehouding worden overgegaan. Even zien hoe en wat. Niet volkomen onlogisch toch?
     
    Wanneer moet je ook alweer de bak in? Wat zal het hier rustig zijn.
     
    Back
    Naar boven