XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Maar hij woont nog thuis... Geen enkele gegronde reden voor dus.
    Of zijn ouders daar zou blij mee zijn is de vraag. Dan gijzel je indirect de ouders om hem daar nog langer te laten verblijven omdat hij anders niet aan die schadevergoeding kan voldoen. Maar true, hij woont nog thuis en aan de straf was een behandeling gekoppeld en dat ontneemt gedeeltelijk de kans om te werken.
     
    Of zijn ouders daar zou blij mee zijn is de vraag. Dan gijzel je indirect de ouders om hem daar nog langer te laten verblijven omdat hij anders niet aan die schadevergoeding kan voldoen. Maar true, hij woont nog thuis.

    Heeft ze nog nooit eerder tegengehouden in de rechtspraak, juist alleen maar de andere kant op gevoed in zulke situaties.

    "Ja je zet je kind natuurlijk niet zomaar op straat, ook niet op zijn 28e" :o :o
     
    Waarom matigde de rechtbank het bedrag eigenlijk tot minder dan de helft? Ik zie een verband met een zaak uit Zeewolde..

    :roflol: 3 maanden celstraf vergelijken met iemand die 11 jaar krijgt
     
    Als ik bending the bar toepas voelt het op zich oke:)
     
    Heeft ze nog nooit eerder tegengehouden in de rechtspraak, juist alleen maar de andere kant op gevoed in zulke situaties.

    "Ja je zet je kind natuurlijk niet zomaar op straat, ook niet op zijn 28e" :o :o
    Dan moet hij zich kunnen uitschrijven (wat in theorie pas kan als iemand zich elders kan inschrijven) anders blijven de boetes en alles naar huis ouders komen, ook als hij op straat wordt gezet. Dat is het maffe in NL, alles is geregeld en dichtgetimmerd. Soms iets te. Ouders zijn dacht ik in theorie tot 21e financieel verantwoordelijk maar ik denk in de praktijk in bepaalde schrijnende situaties wel langer.
     
    Hoe hou je je schouders "gezond"?
    Band pull aparts front raises met duimen omhoog zeg maar en verder zo min mogelijk belasten. Ibuprofin en niet te veel reps benchen. Ibu als na het benchen de dag erna het zeurt dan gaat het weg de dag erna blijft het weg.
     
    Dan moet hij zich kunnen uitschrijven (wat in theorie pas kan als iemand zich elders kan inschrijven) anders blijven de boetes en alles naar huis ouders komen, ook als hij op straat wordt gezet. Dat is het maffe in NL, alles is geregeld en dichtgetimmerd. Soms iets te. Ouders zijn dacht ik in theorie tot 21e financieel verantwoordelijk maar ik denk in de praktijk wel wat langer.

    Ja daar zullen vast "goede" redenen voor zijn :o

    Klopt, tot het 21e levensjaar ben je als ouder gedoemd. En met pareltjes zoals JT, kan het weleens het dubbele worden :D
     
    Of zijn ouders daar zou blij mee zijn is de vraag. Dan gijzel je indirect de ouders om hem daar nog langer te laten verblijven omdat hij anders niet aan die schadevergoeding kan voldoen. Maar true, hij woont nog thuis en aan de straf was een behandeling gekoppeld en dat ontneemt gedeeltelijk de kans om te werken.

    Please :o

    Ik heb mijn auto gewoon cash betaald, cjib neemt die auto wel in beslag als ik schade vergoeding niet betaald zou hebben
     
    Band pull aparts front raises met duimen omhoog zeg maar en verder zo min mogelijk belasten. Ibuprofin en niet te veel reps benchen. Ibu als na het benchen de dag erna het zeurt dan gaat het weg de dag erna blijft het weg.

    Ha ok ff die gebruiksaanwijzing handhaven dus....
     
    Ik heb mijn auto gewoon cash betaald, cjib neemt die auto wel in beslag als ik schade vergoeding niet betaald zou hebben
    Dat doet in beginsel bij uitspraak vonnis niet ter zake. Zoals je terecht schrijft, dat is CJIB, uitvoerende dienst.
     
    Sowieso
    Dan moet hij zich kunnen uitschrijven (wat in theorie pas kan als iemand zich elders kan inschrijven) anders blijven de boetes en alles naar huis ouders komen, ook als hij op straat wordt gezet. Dat is het maffe in NL, alles is geregeld en dichtgetimmerd. Soms iets te. Ouders zijn dacht ik in theorie tot 21e financieel verantwoordelijk maar ik denk in de praktijk in bepaalde schrijnende situaties wel langer.

    Voor boetes ben je zelfs als minderjarige zelf verantwoordelijk.
     
    Dat doet in beginsel niet ter zake.

    Jawel hoor, cjib stuurt gewoon een paar brieven en betaal je nog niet komen ze je auto mee nemen. Al 2x gehad dat door hun gepruts mijn auto mee genomen is :roflol:
     
    Voor boetes ben je zelfs als minderjarige zelf verantwoordelijk.
    Tot je niet kan betalen. Waar gaat de deurwaarder dan heen denk je?
    Al 2x gehad dat door hun gepruts mijn auto mee genomen is :roflol:
    Het houdt maar niet op eh? :roflol:


    Jawel hoor, cjib stuurt gewoon een paar brieven en betaal je nog niet komen ze je auto mee nemen.
    De rechtbank spreekt vonnis uit. Daar komt de CJIB helemaal niet bij kijken. Die komen pas zodra vonnis uitgevoerd moet worden en de stapel wordt doorgenomen en jij aan de beurt bent. Net ging het over vonnis en mogelijke aannames waarom een uitspraak lager kan liggen dan de aanvankelijke eis. En aangezien je nog niks hebt hoeven betalen ben je nog niet aan de beurt in de stapel bij CJIB of bent in hoger beroep gegaan.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven