XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Kreeg een koude Big Mac, vroeg een warme, en kreeg er twee, met excuses er boven op. leuk.
     
    Waarschuwing gekregen voor niet bij me hebben van id kaart :o

    Alsof ik mn paspoort overal mee naar toe ga slepen. Vervolgens had vriend van andere agent schijnbaar wel boete gekregen kwam die vervolgens terug gelopen om hem te vertellen dat hij hem niet meer zou krijgen omdat ik ook waarschuwing had gekregen van zijn collega :roflol:
     
    Waarom niet gewoon je ID of rijbewijs in je portomonnee?
     
    ID is gewoon een kaartje in mijn portemonnee. Nothing to it.
     
    Van 10:00 tot net 24:00 gewerkt met een half uurtje pauze.

    En nu weekend :banana:
     
    Waarschuwing gekregen voor niet bij me hebben van id kaart :o

    Alsof ik mn paspoort overal mee naar toe ga slepen. Vervolgens had vriend van andere agent schijnbaar wel boete gekregen kwam die vervolgens terug gelopen om hem te vertellen dat hij hem niet meer zou krijgen omdat ik ook waarschuwing had gekregen van zijn collega :roflol:
    Maar wat was de aanleiding dat ze om id vroegen?

    Hier ben je niet verplicht om id op zak te hebben. Je bent wel verplicht om hem te tonen wanneer hier om gevraagd wordt. Echter dient daar wel een legitieme reden voor te zijn, ze mogen niet zomaar om id vragen wanneer daar geen aanleiding voor is.

    Zie draagplicht en toonplicht.
     
    Woh wat is dat voor werk? :o
    Horeca, kben freelance kok naast m'n studie. Kwerk 3 dagen per week, 10 tot 12 uur per dag. Wel chill, heb zo ongeveer een full time inkomen en nog genoeg tijd over voor m'n studie, trainen en sociaal leven.
     
    Maar wat was de aanleiding dat ze om id vroegen?

    Hier ben je niet verplicht om id op zak te hebben. Je bent wel verplicht om hem te tonen wanneer hier om gevraagd wordt. Echter dient daar wel een legitieme reden voor te zijn, ze mogen niet zomaar om id vragen wanneer daar geen aanleiding voor is.

    Zie draagplicht en toonplicht.

    Was nieuwe wijkagent die even gedag wilde zeggen toen we gym raid aan het doen waren :roflol:

    Geen idee waarom ze die ander een boete wilde geven, hij zat wel in auto met motor aan dus mogelijk dat ze dan op grond van weg en verkeerswet zijn rijbewijs mochten vragen.

    Andere kerel zat net te vertellen dat zijn rijbewijs ingenomen was dus toen politie er aan kwam is die snel bank in gelopen en toen politie bij ons stond is die sneaky snel weggereden.
     
    Kortom het alledaagse leven zoals we het allemaal kennen
     
    Kortom het alledaagse leven zoals we het allemaal kennen

    :roflol: stonden net nog 4 agenten bij mij in de straat, vroeg of ze boeven aan het vangen waren en toen zei die dat ze deze keer niet voor mij kwamen. 9/10 reactie.
     
    Censuur.

    Grt.
    Jan
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    180x5x4 squats lekker
     
    Poes stabiel na mislukte sterilisatie/baarmoederoperatie deze namiddag. Infectie op baarmoeder door cystes op eierstokken.

    dlte8o.png


    Zit al de rest van mijn dag gedachten te verzetten maar eindelijk goed nieuws. Zeker gezien kitten begin deze week.

    Nu proberen te kalmeren...
     
    Poes stabiel na mislukte sterilisatie/baarmoederoperatie deze namiddag. Infectie op baarmoeder door cystes op eierstokken.

    dlte8o.png


    Zit al de rest van mijn dag gedachten te verzetten maar eindelijk goed nieuws. Zeker gezien kitten begin deze week.

    Nu proberen te kalmeren...
    Het zit je allemaal niet mee man. Sterkte
     
    Back
    Naar boven