Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Ik zal me eens informeren omtrent die Texas methode.
 
Zou 1 keer per 3 maand maxen de rest 3rm en 5rm verhogen en dan testen eens per 3 maand. Waarom nou iig omdat een mens het niet aan kan om elke week te maxe op zelfde oefening dan gaat je progressie achteruit als je dit te lang doet en krijg je blessures/verhoogd risico.

Je kan wel elke week een soort van max doen met variaties op squat bench en deads: conjugate trainen. Ik ben hier nog een onderzoek naar aan het doen hoe ik dit ga implementeren. Ik zou jou aanraden een tijdje texas method te gaan doen en dan bench 2x per week en ohp en powerclean skippe


Zonet de texasmethode gelezen. Ziet er goed uit. Zodra ik geen vooruitgang meer boek met mijn huidig schema zal ik vermoedelijk naar dat overschakelen. Bedankt Ijzer!
 
Terug van de arts en kinesist:
1) OHP kan terug, maar wel goed opletten.
2) verplaatsbare bol in de elleboog is maar een lipoop (soort vetbol) en mag voorlopig blijven zitten. Er loopt daar bljkbaar, in het putje van de elleboog een belangrijke zenuw die, als die geraakt wordt bij het verwiijderen van het bolletje, voor pijn in de pink en zo kan zorgen. Dus zolang het niet stoort, laten zitten. Gerustgesteld. :)
 
#metoo

Of moet die hashtag niet zo?
#
150_f2.png
 
Vragen ze bij de mac of we 2 bestellingen geplaatst hadden :roflol:

Sorry aan de mensen die 2 big mac en patat hadden besteld.
 
Back
Naar boven