- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
you go bro!
Zit jij mij elke keer na te apen trouwens......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En you don't tell me brah ?

Na wat epic spelvauten, rare aannames en botsingen met andere members is hij weer weg
thank god! Wat is die gozer irritant en koppig.you go bro!
Zit jij mij elke keer na te apen trouwens......

Hou ik je aanBij de officiele aankondiging zal ik een pic bijvoegen ok?

Vanavond wreed uitgaan en de Dutch League vrachtwagentrekken (eerste wedstrijd) gewonnen![]()
Sorrie ik word echt ziek van die neppe relatie tussen paris en bobby b, waarom spammen julie deze forum er mee vol ? "oh dagje met me liefje was leuk blablabla"
WHO
GIVES
A
sorrie ik word echt ziek van die neppe relatie tussen paris en bobby b, waarom spammen julie deze forum er mee vol ? "oh dagje met me liefje was leuk blablabla"
who
gives
a
Ik heb het volgens mij gemist, maar zijn die twee nu echt ****buddys van elkaar geworden?? wie praat me ff bij plz?Sorrie ik word echt ziek van die neppe relatie tussen paris en bobby b, waarom spammen julie deze forum er mee vol ? "oh dagje met me liefje was leuk blablabla"
WHO
GIVES
A
Door het weer verklaar ik het jachtseizoen voor geopend !!!![]()

Dus nog een reden bij om het nu goed te doen !De vorige keer dat ik hier aan meedeed waren er wat misverstanden![]()
Moet je dat niet gaan vieren op een zaterdagnacht ?