MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • jij provoceert hun, dus zij provoceren terug. Als jij je netjes aan de regels houdt heeft de politie ook geen teringhekel aan je. Ik begrijp ze wel.
    Details die al 100 keer herhaald zijn boeien ook niemand. Iedereen kan aan al jouw posts aflezen dat je een extreem kinderachtige pauper bent die echt geen idee heeft hoe kansloos hij overkomt. Je maakt godverdomme een topic aan waarin je een beloning uitlooft voor de identiteit van politie agenten. jij bent echt compleet geschift.

    :roflol: Politie moet zich ook aan regels houden, geloof niet dat het weigeren van aangiftes toegestaan is.

    Net als met bewijs sjoemelen niet mag

    Of valse proces verbalen opmaken niet mag

    Oh en het vernielen van persoonlijke eigendommen mag ook niet
     
    Dit is toch de allerlei sectie, jezus man :roflol:.

    :roflol: Sanca had het verwijderd omdat hij geen discussie wilde mbt het wel of niet aansprakelijk zijn van dbb als medium voor het plaatsen van zulke foto’s.

    Is gewoon begrijpelijk, ik maak er verder ook geen drama om dat hij het topic dicht gegooid heeft. Ik ga zelf ook nooit discussie aan met agenten, zulk primitief volk irriteert je alleen maar.
     
    Wat is je punt ?
    Dat ik de vrijheid heb om naar dit forum te komen waarvoor ik wil. Ik geef advies in verschillende secties, ik troll ook in verschillende secties. Als je vind dat ik regels overtreed moet je mij bannen?
    Werkt toch niet bij mij want dan maak ik een nieuw account en als je mij IP bannt gebruik ik een vpn verbinding :trollface:
     
    :roflol: Sanca had het verwijderd omdat hij geen discussie wilde mbt het wel of niet aansprakelijk zijn van dbb als medium voor het plaatsen van zulke foto’s.

    Is gewoon begrijpelijk, ik maak er verder ook geen drama om dat hij het topic dicht gegooid heeft. Ik ga zelf ook nooit discussie aan met agenten, zulk primitief volk irriteert je alleen maar.
    Ik bedoelde niet dat ik het topic persee open wou hebben, vond het gewoon gieren :roflol:. Geen nood Sanca is een beetje getriggered vandaag denk ik. De beste sectie van allemaal vind ik nog steeds de sectie met epische topics van vroeger. Geweldig mee gelachen.
     
    Dat ik de vrijheid heb om naar dit forum te komen waarvoor ik wil. Ik geef advies in verschillende secties, ik troll ook in verschillende secties. Als je vind dat ik regels overtreed moet je mij bannen?
    Werkt toch niet bij mij want dan maak ik een nieuw account en als je mij IP bannt gebruik ik een vpn verbinding :trollface:
    Als je een ban wilt moet je het maar zeggen dan ban ik je met plezier.

    Vooral blijven provoceren :thumbs:
     
    Dat ik de vrijheid heb om naar dit forum te komen waarvoor ik wil. Ik geef advies in verschillende secties, ik troll ook in verschillende secties. Als je vind dat ik regels overtreed moet je mij bannen?
    Werkt toch niet bij mij want dan maak ik een nieuw account en als je mij IP bannt gebruik ik een vpn verbinding :trollface:

    Dbb is in principe gewoon een bedrijf wat zodoende dus haar klanten gewoon mag weigeren zonder opgaaf van reden.
     
    Gewoon omdat ik het een goed topic vond :roflol:.

    Topic was in principe ook goed, had redelijk wat potentie en kaartte ondanks dat toch een ‘serieus’ probleem aan.

    Maar desondanks is het gewoon begrijpelijk dat je als forum niet betrokken wilt raken bij een mag wel/mag niet discussie met de politie.

    Het was ook niet dicht gegooid omdat het rellen niet mocht maar om geen gezeik met de politie te krijgen. Kan uit eigen ervaring zeggen dat politie gewoon smerige spelletjes gaat spelen om hun eigen wil door te drammen.

    Begrijpelijk slotje dus, geen reden om daar over te gaan drammen bij de forum leiding..
     
    Topic was in principe ook goed, had redelijk wat potentie en kaartte ondanks dat toch een ‘serieus’ probleem aan.

    Maar desondanks is het gewoon begrijpelijk dat je als forum niet betrokken wilt raken bij een mag wel/mag niet discussie met de politie.

    Het was ook niet dicht gegooid omdat het rellen niet mocht maar om geen gezeik met de politie te krijgen. Kan uit eigen ervaring zeggen dat politie gewoon smerige spelletjes gaat spelen om hun eigen wil door te drammen.
    Ik snap niet zo goed het probleem, ik heb toch geen voorbeeldfunctie hier? Meer dan 70% van mijn posts zijn non-troll, kan ik er aan doen dat ik de voorbije 2 dagen iedereen full baited had in Marvin zijn log :roflol::roflol:
     
    Back
    Naar boven