MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Lengte
1m86
Massa
84kg
jij provoceert hun, dus zij provoceren terug. Als jij je netjes aan de regels houdt heeft de politie ook geen teringhekel aan je. Ik begrijp ze wel.
Details die al 100 keer herhaald zijn boeien ook niemand. Iedereen kan aan al jouw posts aflezen dat je een extreem kinderachtige pauper bent die echt geen idee heeft hoe kansloos hij overkomt. Je maakt godverdomme een topic aan waarin je een beloning uitlooft voor de identiteit van politie agenten. jij bent echt compleet geschift.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Mag ik je erop wijzen dat dit een bodybuilding forum is ?

En het dieren topic mag dan weer wel :mad:

Ik voel mij enigszins gediscrimineerd door de dbb politie buiten mijn schuld om!

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
jij provoceert hun, dus zij provoceren terug. Als jij je netjes aan de regels houdt heeft de politie ook geen teringhekel aan je. Ik begrijp ze wel.
Details die al 100 keer herhaald zijn boeien ook niemand. Iedereen kan aan al jouw posts aflezen dat je een extreem kinderachtige pauper bent die echt geen idee heeft hoe kansloos hij overkomt. Je maakt godverdomme een topic aan waarin je een beloning uitlooft voor de identiteit van politie agenten. jij bent echt compleet geschift.

:roflol: Politie moet zich ook aan regels houden, geloof niet dat het weigeren van aangiftes toegestaan is.

Net als met bewijs sjoemelen niet mag

Of valse proces verbalen opmaken niet mag

Oh en het vernielen van persoonlijke eigendommen mag ook niet

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Dit is toch de allerlei sectie, jezus man :roflol:.

:roflol: Sanca had het verwijderd omdat hij geen discussie wilde mbt het wel of niet aansprakelijk zijn van dbb als medium voor het plaatsen van zulke foto’s.

Is gewoon begrijpelijk, ik maak er verder ook geen drama om dat hij het topic dicht gegooid heeft. Ik ga zelf ook nooit discussie aan met agenten, zulk primitief volk irriteert je alleen maar.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Wat is je punt ?
Dat ik de vrijheid heb om naar dit forum te komen waarvoor ik wil. Ik geef advies in verschillende secties, ik troll ook in verschillende secties. Als je vind dat ik regels overtreed moet je mij bannen?
Werkt toch niet bij mij want dan maak ik een nieuw account en als je mij IP bannt gebruik ik een vpn verbinding :trollface:

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
:roflol: Sanca had het verwijderd omdat hij geen discussie wilde mbt het wel of niet aansprakelijk zijn van dbb als medium voor het plaatsen van zulke foto’s.

Is gewoon begrijpelijk, ik maak er verder ook geen drama om dat hij het topic dicht gegooid heeft. Ik ga zelf ook nooit discussie aan met agenten, zulk primitief volk irriteert je alleen maar.
Ik bedoelde niet dat ik het topic persee open wou hebben, vond het gewoon gieren :roflol:. Geen nood Sanca is een beetje getriggered vandaag denk ik. De beste sectie van allemaal vind ik nog steeds de sectie met epische topics van vroeger. Geweldig mee gelachen.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Dat ik de vrijheid heb om naar dit forum te komen waarvoor ik wil. Ik geef advies in verschillende secties, ik troll ook in verschillende secties. Als je vind dat ik regels overtreed moet je mij bannen?
Werkt toch niet bij mij want dan maak ik een nieuw account en als je mij IP bannt gebruik ik een vpn verbinding :trollface:
Als je een ban wilt moet je het maar zeggen dan ban ik je met plezier.

Vooral blijven provoceren :thumbs:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84

Dbb is in principe gewoon een bedrijf wat zodoende dus haar klanten gewoon mag weigeren zonder opgaaf van reden.

Naar boven