MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Nee niet echt je hebt wel een punt. Maar life sucks...

Dat dus, en omdat je eigen leven kut is iemand anders zijn ‘leven’ zuur maken op het forum is gewoon kansloos.

Zeker als het nieuwe mensen zijn want met beginners wegjagen verneuk je gewoon de toekomst van het forum en dan rest straks het enige alleen nog elkaars leven zuur maken.

Bedoel zelfs ik kan nog wel snappen dat @iWJ gewoon een punt heeft. Alleen hij kijkt naar dingen los terwijl er tussen mij en de politie al een hele voorgeschiedenis is. Maar hij reageert zo omdat hij die continue politie posts gewoon zijn neus uit komen, wat begrijpelijk is. Maar om bij nieuwe mensen die nog nooit wat verkeerds gedaan hebben behalve een ‘domme’ vraag te stellen is gewoon achterlijk. Niet dat iwj dit doet tegen beginners maar als voorbeeld.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Overigens, ondanks dat ik hem niet altijd mag, wel probs voor @hoxyz dat hij wel natty blijft :roflol:

srs

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Wat ben jij ineens serieus geworden ja I zyzyiyzy.

:roflol: @Sanca doet gewoon zijn best om van het forum een mooie plek te maken, hij steekt daar veel tijd en energie in. Vind het gewoon zuur als mensen dan ongefundeerd op hem gaan haten of een beetje de boel gaan lopen verzieken hier.

Je hebt al minder aanwas door mediums als Facebook, instagram en YouTube.. als we dan ook nog eens beginners gaan wegjagen en op mods gaan haten als die dat de kop proberen in te drukken slaat dat gewoon nergens op.

Ik zit op dbb gewoon puur om mezelf te vermaken en mijn popo frustratie kwijt te kunnen zodat ik irl mij niet als een gefrustreerd ventje hoef te gedragen. Irl gedraag ik me ook echt niet zo als dat ik me hier gemiddeld gedraag.

Maar soms is het gewoon nodig om ook hier even de tijd te nemen serieus te zijn.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Lengte
1m74
@I Xyzyx I is volwassen aan het worden?

giphy.gif

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Welkom op het internet, waar iedereen een toffe gast is totdat je ze in t echt tegenkomt of belt.

Mooiste voorbeeld is Jordi Snijders die laatst anoniem wordt uitgelachen en uiteindelijk die gast zijn nummer regelt en hem opbelt waarop de 'troll' zijn excuses maakt en half gaat janken.:roflol:

RaceRookie

Huge Freak
Lid geworden
20 jan 2017
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
> 50%
Mooiste voorbeeld is Jordi Snijders die laatst anoniem wordt uitgelachen en uiteindelijk die gast zijn nummer regelt en hem opbelt waarop de 'troll' zijn excuses maakt en half gaat janken.:roflol:
For real?

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009
Vroeg wakker, full body training met cardio...voel me kippetjefit :D

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Lengte
1m82
Massa
76kg
Mwoah t was gewoon redelijk dat het dicht ging, om er dan over door te drammen is gewoon begrijpelijk vervelend.

Gewoon Sanca zei (in pm) dat hij die discussie mbt politie niet wilde gaan voeren (ook al is die kans klein), is gewoon een redelijke reden om zoiets dicht te gooien. Het is niet dat hij het dicht gooide omdat hij mij niet mocht ofzo, hij had er gewoon een legitieme reden voor en in mijn ogen dient dat dan ook gerespecteerd te worden.

Beetje ouwehoeren moet kunnen maar ik geef hem volledig gelijk dat je niet in het grijze gebied met justitie moet gaan zitten. Zijn genoeg andere dingen waar over getrolled kan worden zonder justitieel gezeik te riskeren.

En had je dat allemaal nu niet kunnen bedenken VOOR je dat topic opende? Had je heel wat posts hierboven kunnen besparen waarin je uitlegt dat @Sanca gelijk had om het te sluiten.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
En had je dat allemaal nu niet kunnen bedenken VOOR je dat topic opende? Had je heel wat posts hierboven kunnen besparen waarin je uitlegt dat @Sanca gelijk had om het te sluiten.

In principe mag het gewoon, politie doet dit zelf ook wanneer verdachten niet opgespoord kunnen worden. Maar ik snap dat Sanca geen zin heeft om een discussie te krijgen mbt het wel/niet mogen.

Naar boven