Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Godver zit zo die rechtbank documenten dor te lezen staat er zo dat er ernstig rekening gehouden moet worden met dat ik een misdrijf ga plegen waar 6 jaar of meer voor staat :roflol:

    Staat alleen nergens wat de fuck dat dan precies moet zijn.

    Maar als ik het dan toch doe dan weet ik mijn straf al wel

    15 jaar :trollface:

    Veel erger is dat we er op dbb ernstig rekening mee moeten houden dat we nog zes jaar of meer jouw fantasieën aan moeten horen
     
    Veel erger is dat we er op dbb ernstig rekening mee moeten houden dat we nog zes jaar of meer jouw fantasieën aan moeten horen

    image.jpg


    :roflol:
     
    als je zelf die topics van een jaar of 5 geleden terug leest voel je je dan niet hartstikke kut?
     
    Weet niet of je Belg of Nederlander bent, maar van Duitsland naar België halen is niet zo een groot probleem hoor. Tweedehands vallen de prijzen mee maar dan moet je wat geluk hebben natuurlijk. Deze auto's worden zeer 'sportief' gebruikt natuurlijk :p

    Nederlander dus dan kan het soms wel lastiger gaan. Maar moet eerlijk zeggen heb met invoeren etc echt 0.0 ervaring. Aanmelden voor export daar in tegen wel en dat stelt niks voor.
     
    Had een date met een meid (Al een paar dates mee gehad) en ze ging ontbijt maken. Kwam ze achteraf dat ze de calorieën en e/k/v had opgeschreven voor me omdat ze weet dat ik normaal m'n eten track.
    Gvd wat lief :roflol::roflol:
    Als jij ze niet houdt wil ik haar wel :heart:
     
    als je zelf die topics van een jaar of 5 geleden terug leest voel je je dan niet hartstikke kut?

    In welk opzicht?

    In principe is het enige waar ik echt spijt van heb dat ik dat eerste wijf niet compleet de tyfus in geslagen heb.
     
    Godver zit zo die rechtbank documenten dor te lezen staat er zo dat er ernstig rekening gehouden moet worden met dat ik een misdrijf ga plegen waar 6 jaar of meer voor staat :roflol:

    Staat alleen nergens wat de fuck dat dan precies moet zijn.

    Maar als ik het dan toch doe dan weet ik mijn straf al wel

    15 jaar :trollface:
    Dus onze Robert M. Blijkt een recidivist?
     
    Back
    Naar boven