Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Keke tjuuning velgen

    Vind het wel echt mooie velgen. Dezelfde steekmaat als m'n nieuwe auto, heb nog overwogen ze mee te nemen maar ga toch voor andere velgen.

    nissan-micra-0-9-ig-t-tekna-0-9-ig-t-90pk-tekna.jpg


    Deze krijg ik volgende week maandag binnen in passion red. Deze configuratie;

    18tdieulhd-micrahelios-230.jpg
     
    Vind het wel echt mooie velgen. Dezelfde steekmaat als m'n nieuwe auto, heb nog overwogen ze mee te nemen maar ga toch voor andere velgen.

    nissan-micra-0-9-ig-t-tekna-0-9-ig-t-90pk-tekna.jpg


    Deze krijg ik volgende week maandag binnen in passion red. Deze configuratie;

    18tdieulhd-micrahelios-230.jpg
    Echte hosselwagen
     
    Jammer van de km stand anders mooie upgrade voor mijn Punto van 01
     
    Jammer van de km stand anders mooie upgrade voor mijn Punto van 01

    Km stand is overrated, goed onderhoud is veel belangrijker, ik kreeg pas bij 330k km consequenties van het afraggen (automaat besturing lekt) verder 1 pech dingetje (vacuum membraan van turbo gescheurd) verder enkel regulier onderhoud
     
    Jammer van de km stand anders mooie upgrade voor mijn Punto van 01

    Kilometerstand moet je niet blind op staren. Zoals wat I Xyzyx I al zegt, goed onderhoud is een stuk belangrijker.
    Nadeel van auto's op bepaalde standen is het onderhoud, dat is bij deze auto allemaal al net geweest.
    Koppeling, versnellingsbak, remmen, schokdempers, distributieriem, lambdasondes, uitlaat zijn allemaal dingen waar je geen zorgen meer over hoeft te hebben.

    Prijs is verder wel echt scherp gezien de aanpassingen en onderhoud, kijk maar wat soortgelijke punto's kosten.
    Staan er allemaal op tussen 4000-6000 terwijl die niet hetzelfde onderhoud en 'opties' als de mijne hebben.
    Probeer je verder niet om te praten hoor, ik krijg hem voor deze prijs wel weg. :p

    Verder ook even opgegeven wat ANWB voor inruil wilt geven. Daar krijg ik ma/di van te horen.
    Stel die doen me een bod van 2500 scheelt me dat ook weer een hoop gedoe en gezeur.
    Wordt al helemaal leip van al die mailtjes op Marktplaats.
     
    Jasper, ik vind het wel jammer dat je Sinterklaas als foto gebruikt hier :(. Jouw duckface foto's zijn toch veel beter?
     
    Zoals jij graag vooruit wil gaan in jaartal wil ik dat ook. Maar dan met alles km stand jaartal en vermogen.
     
    Jasper, ik vind het wel jammer dat je Sinterklaas als foto gebruikt hier :(. Jouw duckface foto's zijn toch veel beter?

    Ik denk dat wij dat zelf willen bepalen. :D
     
    Laatst bewerkt:
    Zoals jij graag vooruit wil gaan in jaartal wil ik dat ook. Maar dan met alles km stand jaartal en vermogen.
    Ik zou dan gaan zoeken naar een GP Turbojet! Dat zijn echt leuke wagentjes.
    Blijf de Punto's altijd mooie auto's vinden om te zien. Die turbojets rijden ook nog lekker vlot ook.
     
    Back
    Naar boven