AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De kans dat je hier iemand vindt is al wat kleiner :'). Maar zodra ik iemand weet.. :thumb:

Hoi ik wil graag vegan worden.
Zou je mij wat recepten willen leren?
Hoor graag welke avonden je vrij hebt
Groetjes
 
Hoi ik wil graag vegan worden.
Zou je mij wat recepten willen leren?
Hoor graag welke avonden je vrij hebt
Groetjes
Ga jij maar naar je vriendinnetje dat jouw macro's voor je telt :eyes:

Maar vegan worden mag je altijd :hint: :fluit:
 
Wat een boring slowchat, kom eens op met die lekkere verhalen xyxxyyzxy
 
Zal weer chauffeur aan het spelen zijn voor z'n vriendinnetje.
 
Lief dagboek,

Een week of zes geleden m’n buitenste knieband ingescheurd door een val met de fiets. Middenin de voorbereiding voor het NK. Dokter zei 6-8 weken geen enkele belasting. Niet naar geluisterd. Warm-koud behandelingen uitgeprobeerd, veel fysio, trappen op en af, veel lopen, hele avonden staan rehabben in de loods. De hele dag door draaien en bewegen met de knie, om de boel maar te doorbloeden.
Eergisteren en vandaag weer relatief pijnvrij kunnen squatten met een beetje gewicht. Stance moeten veranderen, techniek moeten aanpassen, alles om de knie te ontzien. Vandaag besloten om het NK over zes dagen gewoon mee te doen.

#sohardcore
 
Lief dagboek,

Een week of zes geleden m’n buitenste knieband ingescheurd door een val met de fiets. Middenin de voorbereiding voor het NK. Dokter zei 6-8 weken geen enkele belasting. Niet naar geluisterd. Warm-koud behandelingen uitgeprobeerd, veel fysio, trappen op en af, veel lopen, hele avonden staan rehabben in de loods. De hele dag door draaien en bewegen met de knie, om de boel maar te doorbloeden.
Eergisteren en vandaag weer relatief pijnvrij kunnen squatten met een beetje gewicht. Stance moeten veranderen, techniek moeten aanpassen, alles om de knie te ontzien. Vandaag besloten om het NK over zes dagen gewoon mee te doen.

#sohardcore
Nice man! Hard work pays off. Succes aankomend weekend!
 
Gefeliciteerd! wat ga je doen?
Niets bijzonders hoor. Een paar maandjes werken in een supermarkt tot ik weer ga studeren. Zakcentje verdienen (zodat ik weer fitness spullen kan kopen hehe) :eyes:

Die man nam het wel heel serieus allemaal. "Ja, we zoeken mensen met een zeker intellectueel enzovoort". Dude, het is werken in een supermarkt.. I mean

giphy.gif
 
Niets bijzonders hoor. Een paar maandjes werken in een supermarkt tot ik weer ga studeren. Zakcentje verdienen (zodat ik weer fitness spullen kan kopen hehe)
Gefeliciteerd, altijd leuk om aangenomen te worden. Maar ehm, je had "fcking veel stress" voor een (bij)baantje in een supermarkt? How come?
Vandaag gebeld dat ik maandag op gesprek mag komen voor 'n sollicitatie. Weet nu niet of dat mijn dag goed heeft gemaakt want het bezorgt mij fcking veel stress :').
 
Gefeliciteerd, altijd leuk om aangenomen te worden. Maar ehm, je had "fcking veel stress" voor een (bij)baantje in een supermarkt? How come?

Ben een super onzeker en verlegen persoon, zoiets geeft mij dus al kei veel zenuwen en stress, voor niks bijzonders uiteindelijk.
 
Ben een super onzeker en verlegen persoon, zoiets geeft mij dus al kei veel zenuwen, voor niks bijzonders
Maak er een kracht van en niet jouw valkuil. In deze bleek het onnodig. Perfectionisme is een mooi streven maar geen absoluut ding. In Japan hebben ze daar "wabi sabi" op bedacht.
 
Back
Naar boven