- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat op een donderdag! Of was het pun intended?
Ah makes sense

@Sanca : blijft het karma systeem of is het tijdelijk als grap?

@Sanca : blijft het karma systeem of is het tijdelijk als grap?
Ik heb helaas vernomen dat het na de upgrade misschien niet mee overgaatGoeie vraag, ik dacht ook al; misschien is het een grap omdat we toch nog over moeten naar een nieuwe versie.. Je weet het nooit hier![]()

Ik heb helaas vernomen dat het na de upgrade niet mee overgaat![]()
Neen, karma is er gewoon naast de likes, eigenlijk meer voor de functie om korte berichtjes te sturen met karma.Maar je oude likes worden niet omgezet naar Karma dus![]()
En daar komt er plots een voltijds contract uit de lucht vallen. Even hard to get spelen blijkt te werken heujjjjBen aangenomen in de GES-groep als ik wil
Gaat wel maar om 4/5e, dus twijfel wel![]()

En hoe denk je me er dan van te overtuigen om het te behouden@iedereen: ik stel dan voor om tot de nieuwe upgrade karma aan elkaar te geven, maar laten we sanca overslaan ...
#averechtsHow about de mogelijkheid van een kort berichtje bij een like?Neen, karma is er gewoon naast de likes, eigenlijk meer voor de functie om korte berichtjes te sturen met karma.
Die is er volgens mij niet.How about de mogelijkheid van een kort berichtje bij een like?
Gefeliciteerd!En daar komt er plots een voltijds contract uit de lucht vallen. Even hard to get spelen blijkt te werken heujjjj![]()
En hoe denk je me er dan van te overtuigen om het te behouden#averechts

Dat is nu wel veel te eenvoudig...How about de mogelijkheid van een kort berichtje bij een like?
Wie geeft wat hij heeft is waard dat hij leeft