Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.449
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Peiling - Forumsoftware upgradeZoals jullie kunnen zien is Karma! terug (plz give karma). Dit werkt voorlopig naast likes en was eigenlijk bedoeld als tijdelijke vervanging om al berichtjes te kunnen sturen. Integratie in het like systeem is iets moeilijk om te doen dus hebben we nog wat werk aan.
Hoe we het willen doen is:
Wanneer je een like geeft de mogelijkheid tot het versturen van een berichtje.
Extra opties:
- de functie aan of uitzetten bij instellingen
- een melding ontvangen
- en optie om het niet te ontvangen
En als grote extra optie! -> groene balk onder je foto afhankelijk van aantal likes (wordt groter/langer bij meer likes natuurlijk!)
Op deze manier blijft het like systeem hetzelfde (eenvoudig en positief) en heb je de optie om de berichtjes uit te schakelen. Icoontjes zoals kroontjes zou ook een optie zijn.
Het huidige systeem werkt zo:
Je kan karma geven naast een like met de mogelijkheid tot versturen van een berichtje.
Aantal punten dat je kan geven wordt berekend aan de hand van hoeveel jaar je al lid bent, berichten hebt geplaatst en karma hebt gekregen.
Dagelijkse limiet is uitgeschakeld maar je moet eerst 10 andere leden karma geven vooraleer je weer aan dezelfde persoon kan geven. Negatieve karma is uitgeschakeld (ik kan het wel geven dus karma plz).

i do not understand (-4 zodra ik weer kan geven)
Vandaag zet ik de puntjes op de i en hopelijk is je neurotische kan dan gerustgesteld (anders -4)