040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Dat is nog eens een openings zin voor in het dode PUA topic.
Let maar op. Ik kan je in 5 seconden op een bed vastbinden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nog eens een openings zin voor in het dode PUA topic.
Let maar op. Ik kan je in 5 seconden op een bed vastbinden.

Je piepte wel wat minder toen je in de isoleerkamer zat.
daar zou ik wel wat harder piepen eerlijkgezegd

Vreemd dat je moet vermelden dat er minderjarige meisjes bij stonden. Iemand anders zou dat nooit zo neerschrijvenHee Hennie! #2
Moet er eigenlijk niet om lachen hier lopen ze dat ook altijd bij zon oude vrouw te doen. Die raakt daar altijd van overstuur en stond x huilend op pleintje hier op dorp. Had zo'n kerel die ik ken die jochies aangesproken met dat die hun hele kop kapot zou gaan stampen als ze niet opdonderde met hun geetter.
Even later boze vader, politie en minderjarige meisjes en ik stond met een zak chips toe te kijken en had er helemaal niets mee te maken.
Alleen toen politie versterking op ging roepen hebben we hem maar weggesleept om te zorgen dat niet weer uit de hand liep. (Ons politiecorps heeft
een gezagsprobleem)![]()

Vreemd dat je moet vermelden dat er minderjarige meisjes bij stonden. Iemand anders zou dat nooit zo neerschrijven![]()
Eigenlijk best niet nee
niet meer als heftruck in het magazijnVandaag nieuw contract besproken, vrijdag ga ik tekenen en woensdag terug part time opstarten(voorlopig).
Mijn statuut als bouwvakker blijft behouden zoals voorheen maar ik krijg fysiek minder zwaar werk en hoef niet meer op de werven te werken![]()
" minder fysiek zwaar werk"Vandaag nieuw contract besproken, vrijdag ga ik tekenen en woensdag terug part time opstarten(voorlopig).
Mijn statuut als bouwvakker blijft behouden zoals voorheen maar ik krijg fysiek minder zwaar werk en hoef niet meer op de werven te werken![]()
?? Zegt de man die 250 kilo deadlift en een paar ton squat.