AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Spuitelf11 weer banned.

:roflol:

Wat heeft ie nu weer geflikt?

:roflol: weer n week ban???

ik dacht dat jij heel close was met spuit?!

Hij bleef me pm's sturen met hoeveel bewondering hij wel niet voor mij heeft en hij op mij wou lijken. Op een gegeven moment had hij zelfs mijn telefoonnummer gevonden en bleef hij me maar stalken en overal waar ik kwam, was hij "toevallig" ook. Daarom heb ik samen met de andere mods besloten dat hij weer een ban kreeg. Hij moet gewoon even afkoelen.

Hij bleef me pm's sturen met hoeveel bewondering hij wel niet voor mij heeft en hij op mij wou lijken. Op een gegeven moment had hij zelfs mijn telefoonnummer gevonden en bleef hij me maar stalken en overal waar ik kwam, was hij "toevallig" ook. Daarom heb ik samen met de andere mods besloten dat hij weer een ban kreeg. Hij moet gewoon even afkoelen.

Epic:)

Spuitelf11 > kaas is groen ;) :D

Het heerlijke zonnetje haha ! :heart:

De enquete werd 9-10!!

Nederland weer door naard de volgende ronde!:D

dit

Angela ! (1095)
vandaag, 20:23
hoi k**** kakker. lekker aandacht vragen met je ******* kop?

:D

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

komt u maar: ronniejj en Marvin17

he ? ik ga geen gekke move zetten, deze komt vanzelf wel

dit

Angela ! (1095)

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Meisjes plagen .... :p

dit

Angela ! (1095)

Een ontevreden stuk trailertrash?

Terug
Naar boven