- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dus volledig terecht dat ze mij op me mankementen te wijst!

van mij ? PM maar
[Link niet meer beschikbaar]
de reactie ''Aandachtslet goeie tet*en'' vond ze niet leuk
!van mij ? PM maar
[Link niet meer beschikbaar]
de reactie ''Aandachtslet goeie tet*en'' vond ze niet leuk

Ze heeft ook nog andere foto´s lolz boeiend, het is een h**r en dat maakt me dag gewoon goed

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------
Wel voor mij?![]()
hebben? eerst karma 

zeg dat nou niet te vroeg, je hebt me nog niet leren kennen

Weer een pr gesneuveld op de platte bank wat zeg ik 2 pr,s zelfs.
Me single max rep naar 155 kg.
en me max set van 6 x 140 kg naar 5 x 145 kg.
Dus nu ben ik blij!
Gelukkig was het heel druk op het krachthonk, dus publiek genoeg.
Vanochtend was aan het trainen en er was zo'n vrouw van tegen de 50 jaar die in een eerste les instructie kreeg. Ze moest op een bench liggen en ze kreeg twee van die groene fitnessdumbbells in d'r handen. Ze moest flys doen. Ineens hoorde ik een doffe plof...........was dat mens van de bench gevallen.Gelukkig was het heel druk op het krachthonk, dus publiek genoeg.
![]()

pic?Vanochtend was aan het trainen en er was zo'n vrouw van tegen de 50 jaar die in een eerste les instructie kreeg. Ze moest op een bench liggen en ze kreeg twee van die groene fitnessdumbbells in d'r handen. Ze moest flys doen. Ineens hoorde ik een doffe plof...........was dat mens van de bench gevallen.Gelukkig was het heel druk op het krachthonk, dus publiek genoeg.
![]()