MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.041
vorige week gekeken bij woning.

was nice, groter dan nu, dichter bij familie, dicht bij bus, dicht bij gym (ver van werk mmja).
balkon erbij, extra zolder, en goedkoper dan nu.

leek dat we het net niet gingen krijgen maar de persoon voor ons heeft het afgewezen!!!
Niet juichen voor de beer geschoten is.

• #118.042
vorige week gekeken bij woning.

was nice, groter dan nu, dichter bij familie, dicht bij bus, dicht bij gym (ver van werk mmja).
balkon erbij, extra zolder, en goedkoper dan nu.

leek dat we het net niet gingen krijgen maar de persoon voor ons heeft het afgewezen!!!

source.gif
Super!! Grote stap. Succes!

• #118.044
Kwam de ex van een kerel tegen waar ruzie mee had, zit ze dikke verhalen op te hangen via Facebook :o

Ze is dan wel niet minderjarige maar dat het de ex is van iemand waar ruzie mee heb is op zich genoeg om potentieel gezeik om te krijgen.

Dus proberen te fixen of niet?

Enige wat me tegen zit is dat ze meer squat dan mij :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
  • #118.045
Kwam de ex van een kerel tegen waar ruzie mee had, zit ze dikke verhalen op te hangen via Facebook :o

Ze is dan wel niet minderjarige maar dat het de ex is van iemand waar ruzie mee heb is op zich genoeg om potentieel gezeik om te krijgen.

Obvious fixen. En pics geven.

• #118.047

Wat er echt gebeurde: Je liep op straat en zag iemand die je van gezicht kent.

• #118.049
Die vent keek hem aan en onze jasper keek snel omlaag, maar nu gaat die zijn wraak krijgen door de vriendin van die jongen te stalken.

Ah nee ik heb ruzie met dat figuur omdat ik iets van hem zou kopen voor 15 euro

Ik had geen briefjes van 5 dus ik geef hem 20 euro er van uitgaande dat het logisch zou zijn dat hij mijn wisselgeld binnen een paar dagen terug zou geven.

Vervolgens ging die zeiken dat ik het maar bij iemand anders op moest halen omdat hij daar nog 5 euro van kreeg.

Dus ik ben gewoon naar zijn huis gereden, heleboel dreigementen naar mijn hoofd geslingerd gekregen maar uiteindelijk kwam die maar snel naar buiten gelopen en gooide die 5 euro in de auto :roflol:

Het was ook geen vriend van mij, zag hem verder bijna nooit dus dan heb ik ook geen zin om daar achter aan te moeten blijven zeuren. Als die dan tof gaat doen dan rij ik gewoon naar zijn huis, ondanks dat dit meer kost dan die 5 euro :roflol:

Screenshot_20180605-083345.png

:sukkeltje:

• #118.054
:haha:

Het blijft toch steeds een soort van curieuze nieuwsgierigheid dat je toch benieuwd bent wat voor hoofd erbij hoort, bij zulke messenger gesprekjes.. Ik kan er niets aan doen :dunno: En het valt ook lastig in een hokje te stoppen waar dat aan ligt :o

• #118.057
Ah nee ik heb ruzie met dat figuur omdat ik iets van hem zou kopen voor 15 euro

Ik had geen briefjes van 5 dus ik geef hem 20 euro er van uitgaande dat het logisch zou zijn dat hij mijn wisselgeld binnen een paar dagen terug zou geven.

Vervolgens ging die zeiken dat ik het maar bij iemand anders op moest halen omdat hij daar nog 5 euro van kreeg.

Dus ik ben gewoon naar zijn huis gereden, heleboel dreigementen naar mijn hoofd geslingerd gekregen maar uiteindelijk kwam die maar snel naar buiten gelopen en gooide die 5 euro in de auto :roflol:

Het was ook geen vriend van mij, zag hem verder bijna nooit dus dan heb ik ook geen zin om daar achter aan te moeten blijven zeuren. Als die dan tof gaat doen dan rij ik gewoon naar zijn huis, ondanks dat dit meer kost dan die 5 euro :roflol:

Screenshot_20180605-083345.png

:sukkeltje:
Damn son, lijkt wel chinees lezen die teksten van haar :roflol:

• #118.058
En wat heeft dat met mijn post te maken :scratch:

• #118.059

Heb of had? Wel of niet? Dan ik of mij? Waar ik ruzie mee had? 3 punten voor de moeite. Ik snap dat je je enigszins aanpast aan de schoolkinderen maar dit gaat te ver! Geen wonder dat die 15 jarige dacht dat je veel jonger was.

Terug
Naar boven