XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Denk je dat I Xyzyx I een nieuwe kan kopen? :roflol:

39nXpUG.jpg
 
Ik moet altijd huilen en lachen tegelijk als ik weer zon typische tjoener net iets te stoer zie kijken vanuit z'n gekleurde broodtrommel die niet vooruit te branden is.

Dat dus :roflol:

Ik kan gewoon een nieuwe golf GTI bijhouden, heb die 50 pk extra door toevoegen van Tupperware niet nodig
 
Ok. Ik zal de camera ‘s gericht op mijn straat afstellen op dikke bmw spotten!

Zo dik is die niet hoor :roflol:

Reden vanmiddag wel langs een groep 14 jarige (schat ik) meisjes. Zaten er ineens 2 dik enthousiast naar ons te zwaaien, wij zaten echt zo van wtf moeten die.

Zei laatst ook al, trek het gewoon aan :roflol:

Trouwens wel een date gefixt met een 21 jarige chick.

Inb4 lijkt ze 12?

Nee
 
De reactie van mijn dochtertje nadat ze voor het eerst gepoept had op haar potje. Eerst was het eng, toen moest ze huilen, maar uiteindelijk was ze toch wel trots en wilde ze de rest van de avond er op blijven zitten.
 
Nope, ik kan aan een normale snelheid drempels over. Ik ben niet voor het hele "hoe lager hoe beter" stance gedoe.
Een S2000 is gemaakt om af en toe eens door te gassen en circuit te rijden, dus ligt op een aanvaardbare hoogte ;)
Braaap doet ie wel in VTEC :D



Jij niet alleen denk ik :roflol:

Gave bak zo’n S2000 (en Integra), heb zelf jaren lang een civic type-r (EP3) gehad. Vaak op het punt gestaan een S2000 te kopen, maar helaas nooit van gekomen.

Moet het nu doen met een Mini Clubman Cooper S met een aangepast onderstel, of de SUF van mijn vrouw.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
De reactie van mijn dochtertje nadat ze voor het eerst gepoept had op haar potje. Eerst was het eng, toen moest ze huilen, maar uiteindelijk was ze toch wel trots en wilde ze de rest van de avond er op blijven zitten.

Nadat ik hotwings van de KFC heb gehad wil ik ook wel eens heel de avond op het potje zitten:D
 
Gave bak zo’n S2000 (en Integra), heb zelf jaren lang een civic type-r (EP3) gehad. Vaak op het punt gestaan een S2000 te kopen, maar helaas nooit van gekomen.

Moet het nu doen met een Mini Clubman Cooper S met een aangepast onderstel, of de SUF van mijn vrouw.

Haha ik ken zo'n mokkel had een 2 jaar oude mini john works

Heeft ze rond lopen jagen terwijl olie te laag stond..

Veel te laag :roflol:
 
Nope, ik kan aan een normale snelheid drempels over. Ik ben niet voor het hele "hoe lager hoe beter" stance gedoe.
Een S2000 is gemaakt om af en toe eens door te gassen en circuit te rijden, dus ligt op een aanvaardbare hoogte ;)
Braaap doet ie wel in VTEC :D



Jij niet alleen denk ik :roflol:

Lager is ook niet beter perse :o
 
Haha ik ken zo'n mokkel had een 2 jaar oude mini john works
Heeft ze rond lopen jagen terwijl olie te laag stond..

Veel te laag :roflol:

Dat is ook het grote nadeel van die dure kleine wagentjes, zijn vaak van die verwende meiden die zo'n auto van papa krijgen en geven er verder helemaal niks om... Een collega is heel lang op zoek geweest naar zo'n john works uitvoering voor zijn vrouw. Bij 9/10 die ze hebben bekeken sprongen de tranen spontaan in de ogen, bekleding stuk, deuken en krassen, en dat terwijl die karretjes nieuw tering duur zijn.
 
Dat is ook het grote nadeel van die dure kleine wagentjes, zijn vaak van die verwende meiden die zo'n auto van papa krijgen en geven er verder helemaal niks om... Een collega is heel lang op zoek geweest naar zo'n john works uitvoering voor zijn vrouw. Bij 9/10 die ze hebben bekeken sprongen de tranen spontaan in de ogen, bekleding stuk, deuken en krassen, en dat terwijl die karretjes nieuw tering duur zijn.

Ja zij had die auto bij elkaar gezogen :roflol:

BMW heeft sowieso niet echt goede kwaliteit bekleding die polo 6r van mij (2011) gooide we gewoon vanalles in, honden enz :o

En toch zag die er na 335.000 km na nog als nieuw uit. Alleen de randen van de sportstoelen waren wat verkreukeld maar zag er verder uit als nieuw.

Alleen wel veel krassen en deuken ja, al dat gehandicapte bejaarde volk schaaft gewoon langs elke hoek van mijn auto. Had een keer een afspraak gemaakt om linksachter en rechtsachter bij te werken.. dag voor die afspraak, ramt nog iemand langs die hoek en toen was ook het metaal ingedeukt :fuu:

Boeit me nu ook geen fuck meer wie of wat het is, als ik het zie ga ik er achteraan en druk die persoon gewoon van de weg af.
 
Ja zij had die auto bij elkaar gezogen :roflol:

BMW heeft sowieso niet echt goede kwaliteit bekleding die polo 6r van mij (2011) gooide we gewoon vanalles in, honden enz :o

En toch zag die er na 335.000 km na nog als nieuw uit. Alleen de randen van de sportstoelen waren wat verkreukeld maar zag er verder uit als nieuw.

Alleen wel veel krassen en deuken ja, al dat gehandicapte bejaarde volk schaaft gewoon langs elke hoek van mijn auto. Had een keer een afspraak gemaakt om linksachter en rechtsachter bij te werken.. dag voor die afspraak, ramt nog iemand langs die hoek en toen was ook het metaal ingedeukt :fuu:

Boeit me nu ook geen fuck meer wie of wat het is, als ik het zie ga ik er achteraan en druk die persoon gewoon van de weg af.

Poepiemonster heeft nog wel tips hoe je dat goed kunt doen ;)
 
Dat is ook het grote nadeel van die dure kleine wagentjes, zijn vaak van die verwende meiden die zo'n auto van papa krijgen en geven er verder helemaal niks om... Een collega is heel lang op zoek geweest naar zo'n john works uitvoering voor zijn vrouw. Bij 9/10 die ze hebben bekeken sprongen de tranen spontaan in de ogen, bekleding stuk, deuken en krassen, en dat terwijl die karretjes nieuw tering duur zijn.

Hier hetzelfde, ook lang gezocht naar een mooi JCW exemplaar maar die zijn rete duur, de betaalbare JCW zijn afgeragd. En toen kwam ik een mooi Cooper S exemplaar tegen met zo’n beetje alle JCW opsmuk die je maar kunt bedenken incl JCW recaro kuipjes. Hij verbruikt alleen wel redelijk wat olie helaas, dit jaar wordt de motor nog gereviseerd en laat ik hem gelijk opschroeven naar 210pk.
 
Hier hetzelfde, ook lang gezocht naar een mooi JCW exemplaar maar die zijn rete duur, de betaalbare JCW zijn afgeragd. En toen kwam ik een mooi Cooper S exemplaar tegen met zo’n beetje alle JCW opsmuk die je maar kunt bedenken incl JCW recaro kuipjes. Hij verbruikt alleen wel redelijk wat olie helaas, dit jaar wordt de motor nog gereviseerd en laat ik hem gelijk opschroeven naar 210pk.

Is wel een leuke meidenauto ja zo'n Cooper s
 
Ja, ik hoop zo ook wat aanspraak te krijgen van jouw doelgroep. ;)

Nouja ik ken er 2 die er 1 hebben en ik heb ze beide geneukt..

Maar ik sla de 3e keer nu wel over
 
Alle mini’s zijn meidenauto’s. Maakt niet uit welk model.

Mwoah ik heb best vaak in een mini Cooper s met John works pakket gereden. Trappen met dat ding en toen vervolgens snel verkocht.

Als die auto van steks een carbon wrap dak had bij aankoop zou ik de stoelen maar extra goed reinigen :roflol:
 
Alle mini’s zijn meidenauto’s. Maakt niet uit welk model.

Een beetje kortzichtig om een auto alleen te beoordelen op het uiterlijk en niet op de rijeigenschappen.
 
Back
Naar boven