XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

040B

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2015
Lengte
1m79
Massa
89kg
BMW 3 serie of Volkswagen Polo :trollface:

Je gaat als man toch ook niet in een fiat 500 rijden? Behalve als het een fiat 500 Abarth is dan is het wel acceptabel
Echte mannen gaan niet met minderjarige meisjes!

Jacked and Jan

Gr Jan
Elite Member
Lid geworden
29 sep 2014
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Ja ze zei dat ik leuke auto had dus ik vroeg haar of ze er in wilde rijden.

Ff vragen of dat doekje naar chloroform ruikt en rijden zal ze :trollface:

Ik heb een Hyundai I20, is dit een goeds chickie magneet?

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ik heb een Hyundai I20, is dit een goeds chickie magneet?

Gewoon beetje tjoenen

hyundai-i20,-virtual-tuning-232864.jpg

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik moet zeggen dat ze best leuk rijden, maar echt niets in het interieur of exterieur spreekt me aan.

Toen ik nog in de garage werkte verkochten we heel veel mini’s. Import uit Duitsland en België voornamelijk. 80% van de klanten waren vrouwen, de rest mannen die hem voor hun vrouw/dochter kochten.

Daar moet ik je gelijk in geven, mijn vrouw wilde een mini, ik een goed sturende auto als opvolger van de civic type-r. Ik heb toen in van alles gereden, van een 1-serie, naar een clio, tot een giulietta, en een mini rijdt dan toch echt het beste in “zijn klasse”. Het uiterlijk boeit me minder.

Poepiemonster

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 jan 2013
Lengte
1m88
Massa
112kg
Vetpercentage
10%
Als je dat tegen spreekt heb je ook poepie in je hoofd. Het is gewoon één van de best sturende FWD’s.

Ga dan eerst maar eens een keer in een auto rijden die echt een goede wegligging heeft.

Vissertje1980

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
31 jan 2018
Lengte
1m63
Massa
63kg
Goede wegligging is een zeer subjectieve waarneming. Een mini ligt als een kart op de weg die je alle kanten op kan smijten. De één vind dat fijn de ander weer niet. Ik rijdt in een volvo V70 die toch ook een zeer goede wegligging heeft maar is qua eigenschappen niet te vergelijken met een mini. Maar ik zal niet zeggen dat de één goed is of de andere slecht, ze zijn gewoon anders.

Mijn vriendin heeft een smart als lease auto van haar werk, als het hebt over slechte wegligging scoort die auto 100 punten, wat een drama is dat zeg...

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
ford focus rs
ford fiesta st
honda civic type r
honda integra type r
renaultsport megane r26r
clio williams
alfa romeo 147 gta
peugeot 205 gti
lancia fulvia
lotus elan
corrado vr6
mini

kunnen nog wel een paar bij maar bovenstaande worden geroemd vanwege de fwd eigenschappen. Van de moderne auto's sowieso ford focus en fiesta, renault megane rs trophy, golf gti clubsport s.

Laatst bewerkt:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Goede wegligging is een zeer subjectieve waarneming. Een mini ligt als een kart op de weg die je alle kanten op kan smijten. De één vind dat fijn de ander weer niet. Ik rijdt in een volvo V70 die toch ook een zeer goede wegligging heeft maar is qua eigenschappen niet te vergelijken met een mini. Maar ik zal niet zeggen dat de één goed is of de andere slecht, ze zijn gewoon anders.

Mijn vriendin heeft een smart als lease auto van haar werk, als het hebt over slechte wegligging scoort die auto 100 punten, wat een drama is dat zeg...

Goede wegligging is niet subjectief?

Je kan gewoon meten met hoeveel G een auto de bocht door kan zonder er uit te vliegen.

Viola, dat is je objectieve waarneming wat betreft wegligging.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
ford focus rs nooit in gereden
ford fiesta st voor zijn prijs zeker niet verkeerd, maar voelt niet echt volwassen aan
honda civic type r heb jaren een EP3 (de echte) gehad
honda integra type r kan niet wennen aan rechts gestuurd (zal misschien ook wel links uitgebracht zijn, maar nooit tegen gekomen)
renaultsport megane r26r nooit in gereden, wel de "gewone RS"
clio williams nooit in gereden, wel de clio16v en zijn opvolger, de RS
alfa romeo 147 gta nooit in gereden, wel standaard 147 en de giulietta QV, beiden vielen tegen, gta is wel gaaf met zijn 3,2 V6
peugeot 205 gti nooit in gereden
lancia fulvia nooit in gereden
lotus elan nooit in gereden
corrado vr6 nooit in gereden
mini

kunnen nog wel een paar bij maar bovenstaande worden geroemd vanwege de fwd eigenschappen. Van de moderne auto's sowieso ford focus en fiesta, renault megane rs trophy (in gereden en dat is echt een goed sturende auto, maar wel een tikkie duurder dan mijn mini), golf gti clubsport s.

Van bovenstaande auto's zijn (imo) alleen de civic en megane een geduchte concurent voor de mini, de civic is alleen wel minder vergevings gezind op slecht wegdek in woonwijken en de megane (uit de tijd van de r26r) vind ik niet mooi met zijn achterruit en het interieur doet wel erg aan Nintendo denken. De megane rs trophy en focus rs waren mij te duur.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Van bovenstaande auto's zijn (imo) alleen de civic en megane een geduchte concurent voor de mini, de civic is alleen wel minder vergevings gezind op slecht wegdek in woonwijken en de megane (uit de tijd van de r26r) vind ik niet mooi met zijn achterruit en het interieur doet wel erg aan Nintendo denken. De megane rs trophy en focus rs waren mij te duur.

Clio rs trophy edition kon anders die John works redelijk bijhouden.

Megane is stuk groter dan een mini volgens mij..?

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Clio rs trophy edition kon anders die John works redelijk bijhouden.

Megane is stuk groter dan een mini volgens mij..?

Die Clio RS is een automaat toch, ik schakel liever zelf

De megane is wel wat groter, maar ik heb een clubman en die is ook nog best lang.

Naar boven