XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Wel een lekker ding terwijl xyxaz het over een gedrocht had. Kan deze nooit zijn....:roflol:
     
    kom wel ff langs hoor....molotov koppen doet me ook niks.

    Screenshot_20180620-181540_Facebook.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    https://www.politie.nl/mijn-buurt/w...=5.0&sid=1cb71b2b-7746-44c6-b079-908412de8506

    I Xyzyx I ??


    Jij maakt het objectief blijven wel tot een uitdaging :roflol: Je mag toch hopen dat je nooit een ME'er tegenkomt die jou kent, en op hetzelfde evenement is wanneer de pleuris uitbreekt.

    Als de politie doet wat ze moet doen dan hoef ik er niet eens om te vragen. Dus dan zou die hele objectiviteit kwestie gezien de omstandigheden ook totaal niet van toepassing zijn.

    Gewoon ik vraag, om de discussie met de politie te ontwijken, bij het OM om de voortgang van mijn aangiftes.

    Zij belooft dan schijnbaar aan het OM dat zij er zorg voor draagt dat ik op de hoogte gesteld wordt.

    En dan toch schuift ze het weer op mijn bordje en gaat de discussie aan.

    Als ze zo'n arrogante bek tegen mij open wilt trekken moet ze ook tof genoeg zijn om tegen het OM zeggen dat het haar geen fuck boeit. Ipv daar wel een wit voetje te halen door te zeggen ja ik zorg wel dat het goed komt.
     
    Wat zou die gozer ons al gekost hebben

    Kijkend naar de hoeveelheid onzin boetes zal dat hopelijk wel mee vallen. Als ze meer dan dat bedrag besteed hebben dan ligt er toch een financieel probleem bij de politie.
     
    Kijkend naar de hoeveelheid onzin boetes zal dat hopelijk wel mee vallen. Als ze meer dan dat bedrag besteed hebben dan ligt er toch een financieel probleem bij de politie.

    Een paar dagen in de bajes kosten ons al meer dan die 'onzin boetes'
     
    Een paar dagen in de bajes kosten ons al meer dan die 'onzin boetes'

    Je onderschat het aantal onzin boetes denk ik :roflol:

    En what goes around comes around dus wat ik uiteindelijk kost zal wel mee vallen.

    Daarnaast maak ik niet de keuze om naar de gevangenis te gaan dus waarom zou ik daarvoor moeten betalen? :dunno:
     
    Dus binnenkort een DBB tostidag in het oost’n van het land? 15+? :p
     
    als je maar uit enschede wegblijft hehe
     
    Je onderschat het aantal onzin boetes denk ik :roflol:

    En what goes around comes around dus wat ik uiteindelijk kost zal wel mee vallen.

    Daarnaast maak ik niet de keuze om naar de gevangenis te gaan dus waarom zou ik daarvoor moeten betalen? :dunno:

    Jij onderschat de kosten denk ik. En iedereen in de bajes heeft die keuze gemaakt.
     
    De topic naam heeft totaal geen betekenis meer met alle inhoud die jij de afgelopen 2 a 3 pagina's hebt gepost...maarja.

    ontopic: Wederom alle sets en reps gefixt vandaag , al vertelden mijn lichaam en externe factoren dat het eigenlijk niet zou gebeuren.:D:D:D:D
     
    Back
    Naar boven