Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic


Ligt t nou aan mij of boekt die bejaarde kut m gewoon door rood en houdt de politie die jongen die netjes blijft wachtten staande? :roflol:

Edit: had m nog niet afgekeken :roflol:
 
Misschien is xyzxyi wel echt onschuldig dus.
 
Kom je thuis van het werk en dan heb je ineens een bewoner erbij, ik ben normaal geen kattenmens maar dit beestje is te cute :heart:
Downside, mijn vriendin vond dit beestje in een weide, het beestje was volledig verwaarloosd en ondervoed. 1 oogje zit een gat in en is volledig kapot, ander oogje is ontstoken, volgens de dierenarts is er een kans dat het beestje het niet haalt :(
20180622_180519.jpg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Kom je thuis van het werk en dan heb je ineens een bewoner erbij, ik ben normaal geen kattenmens maar dit beestje is te cute :heart:
Downside, mijn vriendin vond dit beestje in een weide, het beestje was volledig verwaarloosd en ondervoed. 1 oogje zit een gat in en is volledig kapot, ander oogje is ontstoken, volgens de dierenarts is er een kans dat het beestje het niet haalt :(
Bekijk bijlage 432199
FUUUUUUUUUUUUUUCK!!
Een gat? Het oog is weg? Jezus. Hopelijk haalt het beestje het. Met veel zorg, tijd en liefde (yeah I said it) moet het lukken. Die beestjes zijn zo taai. Laat ons hopen.
 
FUUUUUUUUUUUUUUCK!!
Een gat? Het oog is weg? Jezus. Hopelijk haalt het beestje het. Met veel zorg, tijd en liefde (yeah I said it) moet het lukken. Die beestjes zijn zo taai. Laat ons hopen.
received_10211716864866472.jpeg

Volgens de dierenarts zit er een gat door het oog en zal het door dat oog blind blijven, het andere oog zat vol etter en daar hebben we een zalf voor gekregen.
Wat een ongelofelijke klootzak moet je zijn om zo een kitten te dumpen, als Deborah het niet toevallig had zien zitten had het het zeker niet overleefd, het beestje is ook nog veel te klein om zelfstandig te eten, we moeten het nu met een spuitje voederen, ik hoop echt dat het het overleefd...
 
Bekijk bijlage 432200
Volgens de dierenarts zit er een gat door het oog en zal het door dat oog blind blijven, het andere oog zat vol etter en daar hebben we een zalf voor gekregen.
Wat een ongelofelijke klootzak moet je zijn om zo een kitten te dumpen, als Deborah het niet toevallig had zien zitten had het het zeker niet overleefd, het beestje is ook nog veel te klein om zelfstandig te eten, we moeten het nu met een spuitje voederen, ik hoop echt dat het het overleefd...
Kijk eerst en vooral of het geen gat in zijn gehemelte heeft. Normaal moet de arts dit wel gezien hebbeen maar soms vergeten ze dat te checken. De zalf doet wonderen. Ik heb er al tientallen katten hun ogen mee gered op twee dagen; Echt crazy. Dat ene oog echter, kan voor infecties zorgen dus antibiotica zal nodig zijn denk ik tenzij de zalf sterk genoeg is. Het kan zijn dat het een kitten is van een straatkat en de moeder haar heeft opgegeven. Mijn Toulouse was er zo ééntje. OOk gevonden, zo goed als dood, en er toch door gekregen. Nu is hij een stoere kater van 4 kilo, gespierd, en constant nors.
 
(gat in gehemelte zorgt er voor dat het niet kan zuigen bij de moeder. ALs je dat gat dus ziet is sondevoeding de enige oplossing. En niet evident.
 
Zag het net op FB, ik hoop van harte dat het beestje het haalt. If so, denk ik wel dat je band ermee zeker zo goed zal aanvoelen ;)
Weet trouwens ook niet of het een persoon is die de kitten gedumpt heeft. Bij ons in de buurt zijn er ook redelijk wat wilde katten (ook allemaal zwart :p). Bij hebben vorige zomer ook 'geleidelijk aan' een ondervoede jonge kat 'geadopteerd. Zit 's avonds bij de tv op de schoot maar we laten hem altijd buiten als we gaan slapen (tenzij in de winter). Ik denk dat een kater van een ander nest ofzo hem misschien heeft aangevallen. Onderling is dat nog steeds 'survival of the fittest'...
 
Back
Naar boven