Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #118.721
  • #118.722
Zet mij dan maar onderweg hier bij af.
K53tZbj.jpg

4qQW3aC.jpg

Mocht ze niet thuis zijn (of zeuren):
DWNDlEq.png

JNrgjO0.png

VyDTHaN.png

Daarna even met ze allen naar de gym? Die kb beweging kan verbeterd worden.
giphy.gif

Natuur is toch mooi hé in Zweden :p

• #118.727
Goed verhaal voor als je een keer voor moet komen "ja maar ik dacht dat hij dacht dat ik dat gedaan had"

• #118.728
word jij nooit moe van jezelf?

• #118.729
Werd door de politie gebeld over verhoor over belediging.

Heb hem gezegd dat net mijn aangifte van belediging geweigerd was door de politie en dat ik deze direct naar het OM gestuurd heb. Dus dat hij deze alsnog op kan nemen voor het verhoor en dat hij anders een vieze *woord wat niet mag zeggen* corrupte fl**ker was :roflol:

Hi Jasper,
Hoe staat het nu me de aangifte?

• #118.732
Ik zou aangifte doen over discriminatie :trollface:.

Dat kan niet dan moet je een klacht indienen.

En als je het niet eens bent met de uitkomst van de klachtencommissie dan moet je dat aangeven en dan wordt het aan de commissaris en burgermeester voorgelegd.

Alleen tot op heden heb ik daar nog nooit wat van gehoord :roflol:

• #118.733
Je kunt geen aangifte doen van discriminatie? ??? Dat gebeurd dagelijks hoor... Maar jij mag dat niet? Ik denk zelf dat het geen discriminatie is in de wettelijke zin van het woord....

• #118.735
Je kunt geen aangifte doen van discriminatie? ??? Dat gebeurd dagelijks hoor... Maar jij mag dat niet? Ik denk zelf dat het geen discriminatie is in de wettelijke zin van het woord....

Zolang ze niet minder minder roepen mag je gewoon als agent de wet overtreden zonder dat het discriminatie is.

En het is aan de rechter om te oordelen of het wel of geen discriminatie is, alleen de politie vind van niet dus besluiten zij dat.

• #118.736
Even een vraag van heel andere orde. Ik lees nooit iets over jouw trainingen of aanverwant. Doe jij wel iets?

• #118.738
oke, voor de handel neem ik aan? Maar even serieus... je traint dus thuis?

• #118.740
kort gezegd train je dus niet...

Terug
Naar boven